Індивідуальна освітня траєкторія дитини з порушеннями інтелектуального розвитку: практичні кроки
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/718653/
|
|
Title |
Індивідуальна освітня траєкторія дитини з порушеннями інтелектуального розвитку: практичні кроки
Individual educational trajectory of a child with intellectual disabilities: practical steps |
|
Creator |
Ярмола, Н. А.
|
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
Метою даної статті є ознайомлення читачів з необхідністю реалізації індивідуальної освітньої траєкторії дитини з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах інклюзивного навчання. А також, визначення практичних кроків щодо розроблення індивідуальної програми розвитку. Автором презентовані практичні рекомендації щодо створення індивідуальної програми розвитку, визначено принципи педагогічної діяльності, спрямованої на підтримку сім’ї, що виховує дитину з особливими освітніми потребами. Подана інформація стане у нагоді практичним працівникам, батькам та студентам педагогічних вузів. The purpose of this article is to acquaint readers with the need to implement an individual educational trajectory of the child with intellectual disabilities in an inclusive learning environment. And also, identifying practical steps for developing an individual development program. The author presents practical recommendations for creating an individual development program, identifies the principles of pedagogical activities aimed at supporting a family raising a child with special educational needs. The information provided will be useful for practitioners, parents and students of pedagogical universities. |
|
Publisher |
ФОП Симоненко О,І.
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/718653/1/%D0%86%D0%9D%D0%94%D0%98%D0%92%D0%86%D0%94%D0%A3%D0%90%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%90%20%D0%9E%D0%A1%D0%92%D0%86%D0%A2%D0%9D%D0%AF%20%D0%A2%D0%A0%D0%90%D0%84%D0%9A%D0%A2%D0%9E%D0%A0%D0%86%D0%AF%20%D0%94%D0%98%D0%A2%D0%98%D0%9D%D0%98%20%D0%97%20%D0%9F%D0%9E%D0%A0%D0%A3%D0%A8%D0%95%D0%9D%D0%9D%D0%AF%D0%9C%D0%98%20%D0%86%D0%9D%D0%A2%D0%95%D0%9B%D0%95%D0%9A%D0%A2%D0%A3%D0%90%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%9E%D0%93%D0%9E%20.pdf
- Ярмола, Н. А. (orcid.org/0000-0001-9374-5543 <http://orcid.org/0000-0001-9374-5543>) (2019) Individual educational trajectory of a child with intellectual disabilities: practical steps Вісник науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки, 5 (14). pp. 195-201. ISSN 2313-4011 |
|