Соціально-психологічна адаптація та реабілітація дітей з порушеннями зору
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/718634/
|
|
Title |
Соціально-психологічна адаптація та реабілітація дітей з порушеннями зору
Social and psychological adaptation and rehabilitation of children with visual impairments Социально-психологическая адаптация и реабилитация детей с нарушениями зрения |
|
Creator |
Костенко, Т.М.
Самборська, Ганна Петрівна |
|
Subject |
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
|
|
Description |
Вступ до школи для більшості незрячих дітей і з порушеннями зору є першим досвідом входження в соціальну групу. Цей досвід є дуже важливим, оскільки інтеграція в суспільство в майбутньому залежить від першого досвіду входження в групу, а наразі це школа. У зв'язку з цим зростає актуальність організації цілеспрямованого психологічного супроводу незрячих дітей, дітей з порушеннями зору з моменту їх вступу до школи, в рамках якого психологами і тифлопедагами має проводитися робота по зниженню та усуненню труднощів в соціально-психологічній адаптації. Організація та реалізація психологічного супроводу адаптації незрячих дітей, дітей з порушеннями зору має посідати провідне місце в освітньому закладі не залежно від його типу.
Entering school for most blind and visually impaired children is the first experience of joining a social group. This experience is very important because integration into society in the future depends on the first experience of joining a group, and now it is a school. In this regard, the urgency of organizing purposeful psychological support for blind children, children with visual impairments from the moment of their admission to school, within which psychologists and tiflopedagists should work to reduce and eliminate difficulties in social and psychological adaptation, is increasing. Organization and implementation of psychological support for the adaptation of blind children, children with visual impairments should take the leading place in the educational institution, regardless of its type. Поступление в школу для большинства незрячих детей и с нарушениями зрения является первым опытом вхождения в социальную группу. Этот опыт очень важен, поскольку интеграция в общество в будущем зависит от первого опыта вхождения в группу, а сейчас это школа. В связи с этим возрастает актуальность организации целенаправленного психологического сопровождения незрячих детей, детей с нарушениями зрения с момента их поступления в школу, в рамках которого психологами и тифлопедагамы должна проводиться работа по снижению и устранению трудностей в социально-психологической адаптации. Организация и реализация психологического сопровождения адаптации незрячих детей, детей с нарушениями зрения должна занимать ведущее место в образовательном учреждении независимо от его типа. |
|
Publisher |
ФОП Симоненко О.І.
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/718634/1/%D0%9A%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%9A%D0%9E%D0%9D%D0%93%D0%A0%D0%95%D0%A1.pdf
- Костенко, Т.М. (orcid.org/0000-0002-4976-1236 <http://orcid.org/0000-0002-4976-1236>) and Самборська, Ганна Петрівна (2019) Social and psychological adaptation and rehabilitation of children with visual impairments In: Діти з особливими потребами в освітньому просторі: Збірник матеріалів V Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки, психології і реабілітології «Діти з особливими потребами в освітньому просторі», 10-11 жовтня 2019 року, Чернігів ФОП Симоненко О.І., м. Київ, Україна, pp. 96-99. |
|