Record Details

Шкільний спеціальний педагог в середовищі дитячого садку Cловацької республіки

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/718626/
 
Title Шкільний спеціальний педагог в середовищі дитячого садку Cловацької республіки
Special education teacher in the kindergarten of the Slovak republic
 
Creator Гладуш, В. А.
Шилонова, В.
Кляйн, В.
 
Subject 37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Метою статті є інформування професійної спільноти про нову робочу позицію «Шкільний спеціальний педагог», яка вперше з 2018 року вводиться в Словацькій Республіці в умовах дитячого садка в рамках національного проекту PRIM – Проект Інклюзія в дитячому садку. Робота шкільного спеціального педагога в дитячому садку спрямована на оптимізацію освітнього та особистісного розвитку дітей (з акцентом на дітей з особливими освітніми потребами). Ключова роль педагогів є здійснення інклюзивної діагностики дітей в дитячому садку до вступу в 1-й клас загальноосвітньої школи. Рік початкової школи за допомогою інструментів діагностики поетапної орієнтації і подальшої ефективної стимуляції сприятиме прискоренню розвитку дітей дошкільного віку з інвалідністю та соціально незахищених, що відповідає основам державної філософії інклюзивної освіти.
The purpose of the article is to inform the professional community about the new working position of "School Special Teacher", which for the first time since 2018 is being introduced in the Slovak Republic in kindergarten in the framework of the national project PRIM - Project Inclusion in kindergarten. The work of the school special teacher in kindergarten is aimed at optimizing the educational and personal development of children (with a focus on children with special educational needs).
The key role of educators is the implementation of inclusive diagnosis of children in kindergarten before enrollment in the 1st grade of secondary school. The elementary school year, with the help of step-by-step diagnosis tools and further effective stimulation, will help accelerate the development of preschool children with disabilities and the socially disadvantaged, which is consistent with the foundations of the state philosophy of inclusive education.
 
Publisher ДУ "Український інститут стратегічних досліджень Міністерства охорони здоров'я України"
 
Date 2019
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/718626/1/%D0%93%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D1%83%D1%88_%D0%A3%D0%B6%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B4_1.pdf
- Гладуш, В. А., Шилонова, В. and Кляйн, В. (2019) Special education teacher in the kindergarten of the Slovak republic Україна. Здоров'я нації, 2 (55). ISSN 2077-6594