Record Details

Актуальні проблеми розвитку педагогічної майстерності вчителя музичного мистецтва в умовах післядипломної педагогічної освіти

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/718570/
 
Title Актуальні проблеми розвитку педагогічної майстерності вчителя музичного мистецтва в умовах післядипломної педагогічної освіти
Actual problems of the pedagogical mastership development of the musical art teacher under conditions of postgraduate pedagogical education
 
Creator Kondratova, L.
 
Subject 378 Higher education. Universities. Academic study
39 Cultural anthropology. Ethnography. Customs. Manners. Traditions. Way of life. Folklore
7 The Arts. Recreation. Entertainment. Architecture.
 
Description Стаття присвячена висвітленню актуальних проблем розвитку педагогічної майстерності вчителів музичного мистецтва в системі післядипломної педагогічної освіти. Розглянуто сучасний досвід з розвитку педагогічної майстерності вчителів музичного мистецтва в формальній освіті. Описано досвід використання тематичних, авторських курсів, навчання педагогів на основі спецкурсів, майстер-класів, творчих майстерень, поглибленого тренінгового, тематичного навчання. Подано опис інноваційних форм навчання вчителів в курсовий період. Розглянуто досвід організації неформальної освіти з визначеної проблеми. Описано найбільш уживані форми підготовки педагогів в неформальній освіті як науково-педагогічні конференції, семінари-практикуми, тренінги, майстер-класи, круглі столи, проблемні теоретично-практичні семінари, методичні наради, школи педагогічної майстерності, участь педагогів в діяльності творчих груп, творчих об’єднань.
Описано досвід організації професійного саморозвитку вчителів музичного мистецтва в умовах інформальної освіти, що базується на основі сучасних мережевих, електронних форм самонавчання педагогів. Визначено необхідність підготовки індивідуальних програм розвитку педагогічної майстерності для ефективного навчання педагогів. Описано результати досліджень в системі післядипломної педагогічної освіти, які демонструють виявлені пріоритети щодо видів і форм навчання серед вчителів музичного мистецтва. Визначено шляхи упровадження новітніх форм навчання з проблеми розвитку педагогічної майстерності вчителів музичного мистецтва в системі післядипломної педагогічної освіти. Серед перспектив розвитку педагогічної майстерності вчителів в післядипломній освіті визнано змістовне наповнення дистанційного, мережевого, електронного навчання педагогів, добір ефективних технологій навчання, формування банку інноваційних форм і методів, підготовку науково-методичного супроводу процесу навчання вчителів музичного мистецтва в післядипломній педагогічній освіті.
Stattya prysvyachena vysvitlennyu aktualʹnykh problem rozvytku pedahohichnoyi maysternosti vchyteliv muzychnoho mystetstva v systemi pislyadyplomnoyi pedahohichnoyi osvity. Roz·hlyanuto suchasnyy dosvid z rozvytku pedahohichnoyi maysternosti vchyteliv muzychnoho mystetstva v formalʹniy osviti. Opysano dosvid vykorystannya tematychnykh, avtorsʹkykh kursiv, navchannya pedahohiv na osnovi spetskursiv, mayster-klasiv, tvorchykh maysterenʹ, pohlyblenoho treninhovoho, tematychnoho navchannya. The description of innovative forms of teacher training in the course period is given. The experience of organizing non-formal education on a certain problem is considered. The most used forms of teacher training in non-formal education are described as scientific-pedagogical conferences, seminars-workshops, trainings, workshops, round tables, problematic theoretical-practical seminars, methodological meetings, schools of pedagogical skill, participation of teachers in the activities of creative groups, connections. The article is devoted to highlighting actual problems of development of pedagogical skills of teachers of music art in the system of postgraduate pedagogical education. The modern experience in the development of pedagogical skills of music teachers in formal education is considered. The experience of using thematic, author's courses, training of teachers on the basis of special courses, master classes, creative workshops, in-depth training, thematic training is described. The experience of organizing professional self-development of music art teachers in the conditions of informal education based on modern online, electronic forms of teacher's self-study is described. The necessity of preparation of individual programs of development of pedagogical skill for effective training of teachers is determined. The results of researches in the system of postgraduate pedagogical education are described, which demonstrate the identified priorities for types and forms of teaching among music teachers. The ways of introduction of the newest forms of teaching on the problem of pedagogical mastery of teachers of music art in the system of postgraduate pedagogical education are determined. Among the prospects for the development of pedagogical mastery of teachers in postgraduate education were found meaningful filling of distance, network, e-learning of teachers, selection of effective technologies of education, formation of bank of innovative forms and methods, preparation of scientific and methodological support of the process of teaching of teachers of music in postgraduate education.
 
Publisher НВП ПП «Технологічний Центр»
 
Date 2019
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/718570/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%A1%D0%B0%D0%BD%D1%80%D0%B0%D0%B9%D1%81%20%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf
- Kondratova, L. (2019) Actual problems of the pedagogical mastership development of the musical art teacher under conditions of postgraduate pedagogical education ScienceRise, 2 (29). ISSN 2313-8416 (In Press)