Record Details

Імперативи формування інформаційно-цифрового освітнього простору закладу післядипломної освіти

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/718389/
 
Title Імперативи формування інформаційно-цифрового освітнього простору закладу післядипломної освіти
Imperatives for formation of information-digital educational space of the post-grading education institute
 
Creator Ляхоцька, Л.Л.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті проведений аналіз стану політики освіти дорослих в Україні в контексті її євроінтеграції та політики національної безпеки, розкрита роль закладу післядипломної освіти як провайдера в навчанні дорослого населення. З досвіду діяльності закладу післядипломної освіти описано сутність інформаційно-цифрового освітнього простору та імперативи його формування. Констатовано, що реорганізація структури, удосконалення цифрової компетентності керівників структурних підрозділів, педагогічних, науково-педагогічних працівників закладу післядипломної освіти у відповідності до вимог цифрового суспільства, постійне оновлення та удосконалення його інформаційно-цифрового освітнього простору, активна співпраця з ІТ-корпораціями та компаніями всесвітнього рівня – усе це сприяє його переходу до статусу електронного (цифрового) університету як інноваційного закладу з сучасними умовами, які сприяють розвитку у здобувача освіти здібностей самостійно розв’язувати освітні проблеми у динамічному режимі за індивідуальною траєкторією навчання, в зручному для нього місці та в зручний час.
The article analyzes the state of adult education policy in Ukraine in the context of its European integration and national security policy, reveals the role of the institution of postgraduate education as a provider in adult education. The experience of the institution of postgraduate education describes the essence of the information-digital educational space and the imperatives of its formation. It is stated that reorganization of the structure, improvement of digital competence of heads of structural divisions, pedagogical, scientific and pedagogical staff of the institution of postgraduate education in accordance with the requirements of the digital society, constant updating and improvement of its information and digital educational space, active company and active cooperation - all this contributes to its transition to the status of electronic (digital) university as an innovative institution with modern conditions that contribute to ozvytku applicant in education faculties to decide educational problems in dynamic mode for individual learning trajectory in a convenient place for him and convenience.
 
Publisher Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
 
Date 2019
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/718389/1/%D0%9B%D1%8F%D1%85%D0%BE%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D1%81%D0%B5%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%B0%D1%80.pdf
- Ляхоцька, Л.Л. (orcid.org/0000-0002-9690-8376 <http://orcid.org/0000-0002-9690-8376>) (2019) Imperatives for formation of information-digital educational space of the post-grading education institute In: Інформаційно-цифровий освітній простір України: трансформаційні процеси і перспективи розвитку Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, м. Київ, Україна.