Record Details

Формування професійної компетентності вчителів географії та економіки в контексті впровадження STEM-освіти

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/718479/
http://www.undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=9478
 
Title Формування професійної компетентності вчителів географії та економіки в контексті впровадження STEM-освіти
Формирование профессиональной компетентности учителей географии и экономики в контексте внедрения STEM-образования
Formation of professional competence of geography and economics teachers in the context of implementation of STEM education
 
Creator Гончарова, Наталія Олександрівна
 
Subject 33 Economics. Economic science
373 Kinds of school providing general education
378 Higher education. Universities. Academic study
91 Geography. Exploration of the Earth and of individual countries. Travel. Regional geography
 
Description В тезах описано структуру професійної компетентності вчителя географії та економіки. Професійна майстерність вчителя є запорукою поліпшення якості географічної та економічної освіти. Робота вчителя сьогодні не обмежується лише сухим викладанням власного предмета, а побудована на міждисциплінарних зв’язках, вмінні організувати навчальний процес як педагогічну взаємодію, спрямовану на розвиток особистості учня на засадах особистісно орієнтованої педагогіки та принципах співробітництва.
В тезисах описана структура профессиональной компетентности учителя географии и экономики. Профессиональное мастерство учителя является залогом улучшения качества географического и экономического образования. Работа учителя сегодня не ограничивается только сухим преподаванием собственного предмета, а построена на междисциплинарных связях, умении организовать учебный процесс как педагогическое взаимодействие, направленное на развитие личности ученика на основе личностно ориентированной педагогики и принципах сотрудничества.
The thesis describes the structure of professional competence of the teacher of geography and economics. Teacher's professional skill is the key to improving the quality of geographical and economic education. The work of a teacher today is not limited to dry teaching of one's own subject, but built on interdisciplinary connections, the ability to organize the educational process as a pedagogical interaction aimed at the development of the student's personality on the basis of personally oriented pedagogy and principles of cooperation.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2019
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/718479/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_85_%D1%80%D1%96%D1%87%D1%87%D1%8F_%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B4%D1%96%D0%BB%D1%83%20%281%29.pdf
- Гончарова, Наталія Олександрівна (orcid.org/0000-0002-2120-4542 <http://orcid.org/0000-0002-2120-4542>) (2019) Formation of professional competence of geography and economics teachers in the context of implementation of STEM education In: Концептуальні засади компетентнісного навчання географії та економіки: збірник матеріалів круглого столу "Історія-діалог-траєкторія розвитку" присвяченого 85 річчю відділу навчання географії та економіки Інституту педагогіки НАПН України (8 жовтня 2019 р) Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 43-46. ISBN 978-966-644-514-1