Особливості реалізації компетентнісного підходу в освіті дітей з інтелектуальними порушеннями: нав.-метод. посіб.
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/718292/
|
|
Title |
Особливості реалізації компетентнісного підходу в освіті дітей з інтелектуальними порушеннями: нав.-метод. посіб.
Features of realization of the competence approach in education of children with intellectual disabilities |
|
Creator |
Чеботарьова, О. В.
Блеч, Г. О. Бобренко, Інна Всеволодівна Гладченко, І. В. Мякушко, О. І. Трикоз, С. В. Сухіна, І.В. Ярмола, Н. А. |
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
37.09 Organization of instruction 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
У навчально-методичному посібнику висвітлюються особливості компетентнісно спрямованого навчання та корекційно-розвивальної роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями у освітньому просторі згідно Концепції НУШ: питання організаційно-методичного забезпечення, інноваційні педагогічні технології та рекомендації стосовно їх впровадження в практику, результати експериментальних досліджень, присвячених питанням навчання і виховання учнів, змісту та організації психолого-педагогічного супроводу школярів з інтелектуальними порушеннями. Представлені технології базуються на компетентісному підході до навчання учнів, враховуючи провідні види їхньої діяльності на основі удосконалення пізнавальної, комунікативно-мовленнєвої, психомоторної, особистісної сфер розвитку. Висвітлено методичні рекомендації щодо реалізації програмового змісту навчання; представлено орієнтовні зразки та варіанти дидактичних розробок, що забезпечує корекційно-розвивальну спрямованість всього освітнього процесу в спеціальних закладах загальної середньої освіти та в закладах із інклюзивною формою навчання. Посібник адресовано фахівцям спеціальних закладів загальної середньої освіти та закладів із інклюзивною формою навчання, науковцям, викладачам та студентам закладів вищої освіти; батькам, всім, зацікавленим проблемами сучасної спеціальної педагогіки та психології. The educational-methodical guide highlights the features of competently directed training and corrective-development work with children with intellectual disabilities in the educational space: question organizational methods, innovative teaching technologies and recommendations for their implementation in practice, the results of experimental studies on the issue of training and education of learners; questions the content and organization of psychological and educational support for learners with intellectual disorders. The presented technologies are based on a competent approach to the education of the child, taking into account the leading types of activity on the basis of improvement of cognitive, communicative-speech, psychomotor, personal spheres of development. The manual is addressed to specialists of special secondary education institutions and institutions with inclusive form of education, scientists, teachers and students of institutions of higher education; parents, all concerned with the problems of modern special pedagogy and psychology. |
|
Publisher |
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Book
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/718292/1/%D0%9E%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D1%80%D0%B5%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%BD%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D0%BE%D0%B4%D1%83%20%D0%B2%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D1%96%20%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9%20%D0%B7%20%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%83%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BC%D0%B8%20%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%83%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%D0%BC%D0%B8%20%20%28%D0%BE%D1%81%D1%82%20%D1%80%D0%B5%D0%B4%29.pdf
Чеботарьова, О. В. (orcid.org/0000-0002-4560-3708 <http://orcid.org/0000-0002-4560-3708>), Блеч, Г. О. (orcid.org/0000-0003-4884-6024 <http://orcid.org/0000-0003-4884-6024>), Бобренко, Інна Всеволодівна (orcid.org/0000-0002-9501-5461 <http://orcid.org/0000-0002-9501-5461>), Гладченко, І. В. (orcid.org/0000-0002-2013-8053 <http://orcid.org/0000-0002-2013-8053>), Мякушко, О. І. (orcid.org/0000-0002-7675-7523 <http://orcid.org/0000-0002-7675-7523>), Трикоз, С. В. (orcid.org/0000-0002-5929-589X <http://orcid.org/0000-0002-5929-589X>), Сухіна, І.В. (orcid.org/0000-0001-7838-1948 <http://orcid.org/0000-0001-7838-1948>) and Ярмола, Н. А. (orcid.org/0000-0001-9374-5543 <http://orcid.org/0000-0001-9374-5543>) (2019) Features of realization of the competence approach in education of children with intellectual disabilities Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, м. Київ, Україна. |
|