Record Details

Місце та роль рефлексії в процесі ресоціалізації підлітків

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/718298/
 
Title Місце та роль рефлексії в процесі ресоціалізації підлітків
The place and role of reflection by adolescents for their re-socialization
 
Creator Щербина-Прилука, В.М.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
 
Description Роботу пприсвячено аналізу проблеми розвитку рефлексії осіб з девіантною поведінкою в процесі їх ресоціалізації. Розглядаються особливості рефлексії девіантних підлітків, рівень розвитку рефлексивності в залежності від соціально-психологічних характеристик особистості підлітків девіантною поведінкою.
The article analyses the problem of reflection development by adolescents having deviant behaviour as a prerequisite for their successful re-socialization. The peculiarities of deviant adolescents’ reflection, levels of their reflexivity are discussed depending on the socio-psychological characteristics of deviant adolescents.
 
Publisher ГО Південна фундація педагогіки
 
Date 2019
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/718298/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%A9%D0%B5%D1%80%D0%B1%D0%B8%D0%BD%D0%B0%202019%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%802.pdf
- Щербина-Прилука, В.М. (orcid.org/0000-0003-3284-9474 <http://orcid.org/0000-0003-3284-9474>) (2019) The place and role of reflection by adolescents for their re-socialization In: Педагогіка і психологія: напрямки та тенденції розвитку в Україні та світі: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 19-20 квітня 2019 р., м. Одеса, Україна ГО Південна фундація педагогіки, м. Одеса, Україна, pp. 32-36.