Record Details

Типова освітня програма початкової освіти для спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 3 класів з інтелектуальними порушеннями

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/718310/
 
Title Типова освітня програма початкової освіти для спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 3 класів з інтелектуальними порушеннями
Typical educational program for primary education special institutions of secondary education for learners of the 3rd grades with intellectual disabilities
 
Creator Чеботарьова, О. В.
Блеч, Г. О.
Остапенко, Л.І.
Ярмола, Н. А.
Гладченко, І. В.
Королько, Н.І.
Дмитрієва, І. В.
Трикоз, С. В.
Бобренко, Інна Всеволодівна
Голомозда, І.В.
Чухліб, О. А.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Представлено типову освітню програму початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 3 класу з порушеннями інтелектуального розвитку. Актуальним питанням сьогодення є розроблення інноваційних стратегій навчання школярів з інтелектуальними порушеннями, підготовка їх до самостійної життєдіяльності та формування життєвої компетентності для успішної подальшої соціальної адаптації. В умовах запровадження концепції Нової української школи виникає потреба в зміні освітніх пріоритетів щодо корекційного навчання дітей з інтелектуальними порушеннями.
Typical educational program of primary education special institutions of secondary education for students in 3nd grade with intellectual disabilities is presented. Current issues is the development of innovative strategies for teaching students with intellectual disabilities, preparing them for independent life and the formation of vital competence for successful future social adaptation. In the context of the introduction of the concept of the New Ukrainian School, there is a need to change the educational priorities for correctional education of children with intellectual disabilities.
 
Publisher Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, Міністерство освіти і науки України
 
Date 2019
 
Type Teaching Resource
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/718310/1/%D0%A2%D0%B8%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%8F%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B0%20%283%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%29.pdf
- Чеботарьова, О. В. (orcid.org/0000-0002-4560-3708 <http://orcid.org/0000-0002-4560-3708>), Блеч, Г. О. (orcid.org/0000-0003-4884-6024 <http://orcid.org/0000-0003-4884-6024>), Остапенко, Л.І., Ярмола, Н. А. (orcid.org/0000-0001-9374-5543 <http://orcid.org/0000-0001-9374-5543>), Гладченко, І. В. (orcid.org/0000-0002-2013-8053 <http://orcid.org/0000-0002-2013-8053>), Королько, Н.І., Дмитрієва, І. В., Трикоз, С. В. (orcid.org/0000-0002-5929-589X <http://orcid.org/0000-0002-5929-589X>), Бобренко, Інна Всеволодівна (orcid.org/0000-0002-9501-5461 <http://orcid.org/0000-0002-9501-5461>), Голомозда, І.В. and Чухліб, О. А. (2019) Typical educational program for primary education special institutions of secondary education for learners of the 3rd grades with intellectual disabilities [Teaching Resource]