Реалізація діалогічного підходу в підручниках украхнської мови для учнів ліцею
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/717292/
|
|
Title |
Реалізація діалогічного підходу в підручниках украхнської мови для учнів ліцею
Implementation of dialogical approach in Ukrainian language textbooks for Lyceum students |
|
Creator |
Галаєвська, Л.В.
|
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
80 General questions relating to both linguistics and literature. Philology 81 Linguistics and languages |
|
Description |
У статті автор аналізує проблеми реалізації діалогічного підходу у підручниках української мови старшої школи. Схарактеризовано доцільність використання діалогічних технологій навчання, де учитель і учень виступають рівноправними суб"єктами навчально-виховного процесу.
In the article the author analyzes the problems of realization of dialogical approach in textbooks of Ukrainian high school language. The expediency of using dialogical technologies of teaching is characterized, where the teacher and the student act as equal subjects of the educational process. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/717292/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%20%D0%93%D0%B0%D0%BB%D0%B0%D1%94%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D0%9B.%20%D0%9F%D0%A1%D0%9F.pdf
- Галаєвська, Л.В. (2019) Implementation of dialogical approach in Ukrainian language textbooks for Lyceum students In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез міжнародної науковопрактичної конференції (наукове електронне видання), 14 травня 2019 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 34-37. ISBN 978-966-644-427-4 |
|