Використання електронних засобів навчання математики в закладах середньої освіти
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/718305/
|
|
Title |
Використання електронних засобів навчання математики в закладах середньої освіти
Использование электронных средств обучения математике в учреждениях среднего образования Use of electronic mathematics teaching tools in secondary education institutions |
|
Creator |
Васильєва, Д.В.
|
|
Subject |
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education 373 Kinds of school providing general education 51 Mathematics |
|
Description |
У школі сьогодні навчаються учні, які народилися в ХХІ сторіччі. Характерною для них є низка протиріч: уміють швидко знаходити й опрацьовувати інформацію, але не можуть довго концентрувати увагу; вимагають рівності та партнерських стосунків у спілкуванні з дорослими, але мають залежність від лайків і оцінок, які отримують в інтернеті; готові працювати без відпочинку, але нетерплячі та вимагають швидкого результату; можуть легко спілкуватися з різними людьми у віртуальному просторі, але в реальному житті відчувають себе самотніми.
В школе сегодня учатся ученики, которые родились в XXI веке. Характерной для них есть ряд противоречий: умеют быстро находить и обрабатывать информацию, но не могут долго концентрировать внимание; требуют равенства и партнерских отношений в общении со взрослыми, но имеют зависимость от лайков и оценок, которые получают в интернете; готовы работать без отдыха, но нетерпеливые и требуют быстрого результата; могут легко общаться с разными людьми в виртуальном пространстве, но в реальной жизни чувствуют себя одинокими. The school today has students who were born in the 21st century. They are characterized by a number of contradictions: they are able to quickly find and process information, but cannot concentrate for long; require equality and partnership in dealing with adults, but depend on likes and evaluations received on the Internet; ready to work without rest but impatient and demanding quick results; can easily interact with different people in virtual space, but in real life they feel alone. |
|
Date |
2019
|
|
Type |
Conference or Workshop Item
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/718305/1/%D0%92%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D1%94%D0%B2%D0%B0_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%95%D0%97%D0%9D.pdf
- Васильєва, Д.В. (orcid.org/0000-0002-4083-681X <http://orcid.org/0000-0002-4083-681X>) (2019) Use of electronic mathematics teaching tools in secondary education institutions In: Матеріали Міжнар. наук.-метод. конф. «Проблеми математичної освіти» (ПМО – 2019), м. Черкаси, 11-12 квітня 2019 р., 11-12 квітня, м. Черкаси, Україна. |
|