Record Details

Комунікативність як концептуальний підхід до побудови компетентнісно орієнтованого підручника української мови

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/718282/
 
Title Комунікативність як концептуальний підхід до побудови компетентнісно орієнтованого підручника української мови
Communicativeness as a Conceptual Approach to Building a Competently Oriented Textbook of the Ukrainian Language
 
Creator Петрук, Оксана Миколаївна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages
 
Description У публікації висвітлено сутність комунікативного підходу до мовної освіти. Реалізацію зазначеного підходу розкрито на прикладі лінійки підручників української мови для початкових класів шкіл з навчанням мовами національних меншин.
The publication highlights the essence of a communicative approach to language education. The implementation of this approach is illustrated by the example of a line of textbooks in the Ukrainian language for elementary schools with instruction in minority languages.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2019
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/718282/1/%D0%9F%D0%B5%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_30.09.19.pdf
- Петрук, Оксана Миколаївна (orcid.org/0000-0001-5964-0676 <http://orcid.org/0000-0001-5964-0676>) (2019) Communicativeness as a Conceptual Approach to Building a Competently Oriented Textbook of the Ukrainian Language In: Збірник тез I всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи» (Київ, 30 вересня 2019 року) Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 101-104. ISBN 978-966-644-508-0