Апробація елективного курсу «Методи і засоби прогнозування розвитку загальної середньої освіти»
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/718211/
|
|
Title |
Апробація елективного курсу «Методи і засоби прогнозування розвитку загальної середньої освіти»
Testing of the elective course "Methods and tools for predicting the development of general secondary education" |
|
Creator |
Гораш, Катерина Вікторівна
|
|
Subject |
303 Methods of the social sciences
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Автором розкрито результати експериментальної апробації елективного курсу «Методи і засоби прогнозування розвитку загальної середньої освіти», який розроблено з метою підготовки педагогічних працівників до застосування визначених програмою курсу методів і засобів у прогнозуванні розвитку освітніх об’єктів. Зокрема, підтверджено доцільність упровадження елективного курсу в навчальний процес закладів післядипломної педагогічної освіти; описано основні структурні складники програми (взаємозв’язок освітніх галузей і дисциплін та логічну послідовність їх вивчення; мету, предмет, вимоги й очікувані результати навчання слухачів курсів підвищення кваліфікації, перелік і зміст модулів, обсяг навчального навантаження й форми організації освітнього процесу) та розкрито концептуальну, продуктивну, інформаційну, контекстуальну, комунікативну компетенції, які забезпечують формування професійної компетентності педагогічних працівників у процесі викладання елективного курсу.
The author discloses the results of the experimental testing of the elective course "Methods and Means for Predicting the Development of General Secondary еducation", which is designed to prepare pedagogical staff to apply the methods and tools identified in the program for predicting the development of educational objects. In particular, the expediency of introducing an elective course in the educational process of postgraduate pedagogical institutions was confirmed education; describes the main structural components of the program (the interconnection of educational sectors and disciplines and the logical sequence of their study; the purpose, subject, requirements and expected learning outcomes of the trainees, the list and content of modules,volume of training load and form of organization of educational process) and conceptual, productive, informative, contextual, communicative competences that provide formation of professional competence of pedagogical staff in the process of teaching an elective course are revealed. |
|
Publisher |
ГО «Львівська педагогічна спільнота»
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/718211/1/%D0%93%D0%BE%D1%80%D0%B0%D1%88%20%D0%9A.%D0%92._%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D1%96%D0%B2-2019.pdf
- Гораш, Катерина Вікторівна (orcid.org/0000-0001-8625-9774 <http://orcid.org/0000-0001-8625-9774>) (2019) Testing of the elective course "Methods and tools for predicting the development of general secondary education" In: Теоретичні та практичні аспекти розвитку сучасної педагогіки та інновацій : Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної наукової конференції (м. Львів, 21-22 червня 2019 р.) ГО «Львівська педагогічна спільнота», м. Львів, Україна, pp. 77-81. |
|