Record Details

Теоретичне осмислення та практика психологічного аналізу підручника для початкових класів «Нової Української школи»

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/718219/
https://fdotadotr.files.wordpress.com/2019/06/d09cd0b0d182d0b5d180d196d0b0d0bbd0b8-wp.pdf
 
Title Теоретичне осмислення та практика психологічного аналізу підручника для початкових класів «Нової Української школи»
Теоретическое осмысление и практика психологического анализа учебника для начальных классов «Новой Украинской школы»
Teoretical comprehension and practice of psychological analysis of the handbook for the elementary school of “New Ukrainian school”
 
Creator Шатирко, Л.О.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description Статтю присвячено проблемі визначення психологічних орієнтирів аналізу підручника для початкового навчання в контексті настанов «Нової Української школи». Окреслюються теоретичні підґрунтя психологічних вимог, які розглядаються як психологічна основа побудови підручника і як орієнтири психологічного аналізу в експертизі підручника. Представлено методичні засоби, що дозволяють розкрити й описати психологічні параметри та відповідні критерії, згідно яким відслідковується представленість психологічної складової в матеріалі підручника.
Статья посвящена проблеме определения психологических ориентиров анализа учебника для начального обучения в контексте установок «Новой Украинской школы». Определяются теоретические основы психологических требований, которые рассматриваются как психологическая основа построения учебника и как ориентиры психологического анализа в экспертизе учебника. Представлены методические средства, позволяющие раскрыть и описать психологические параметры и соответствующие критерии, согласно которым отслеживается представленность психологической составляющей в материале учебника.
The article is devoted the problem of determination of psychological descriptions of analysis of textbook for initial studies in the context of settings of «New Ukrainian school». Theoretical bases of psychological analysis of textbook are considered. Methodical facilities which allow to expose and describe psychological parameters and proper criteria of examination of textbook are presented.
 
Publisher Fundamental And Applied Researches In Practice Of Leading Scientific Schools
 
Date 2019
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/718219/1/%D0%A2%D0%B5%D0%BE%D1%80%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B5%20%D0%BE%D1%81%D0%BC%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%82%D0%B0%20%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0%20%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7%D1%83%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0%20%D0%9D%D0%A3%D0%A8..pdf
- Шатирко, Л.О. (orcid.org/0000-0002-1953-0656 <http://orcid.org/0000-0002-1953-0656>) (2019) Teoretical comprehension and practice of psychological analysis of the handbook for the elementary school of “New Ukrainian school” Матеріали ІІ Всеукраїнської конференції з міжнародною участю «Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми» 21 березня 2019 року. ISSN 2313-7525