Features of The Design of Content of School Historical Education in the Dimension of Modern Social Challenges
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/718136/
http://www.undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=9134 |
|
Title |
Features of The Design of Content of School Historical Education in the Dimension of Modern Social Challenges
Особливості конструювання змісту шкільної історичної освіти у вимірі сучасних суспільних викликів |
|
Creator |
Moroz, I. V.
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.02 General questions of didactics and method 93/94 History |
|
Description |
The thesis deals with the peculiarities of constructing the content of school historical education in the measurement of contemporary social challenges.
В тезах розглядаються особливості конструювання змісту шкільної історичної освіти у вимірі сучасних суспільних викликів. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/718136/1/%D0%9C%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B7%20%D0%86.%20tezy_comparative_2019.pdf
- Moroz, I. V. (2019) Features of The Design of Content of School Historical Education in the Dimension of Modern Social Challenges In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2019: інтернаціоналізація та інтеграція в освіті в умовах глобалізації: матеріали ІІІ Міжнародної наук.-практ. конференції Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 130-131. ISBN 978-617-7263-79-0 |
|