Record Details

Features of The Design of Content of School Historical Education in the Dimension of Modern Social Challenges

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/718136/
http://www.undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=9134
 
Title Features of The Design of Content of School Historical Education in the Dimension of Modern Social Challenges
Особливості конструювання змісту шкільної історичної освіти у вимірі сучасних суспільних викликів
 
Creator Moroz, I. V.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.02 General questions of didactics and method
93/94 History
 
Description The thesis deals with the peculiarities of constructing the content of school historical education in the measurement of contemporary social challenges.
В тезах розглядаються особливості конструювання змісту шкільної історичної освіти у вимірі сучасних суспільних викликів.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2019
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/718136/1/%D0%9C%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B7%20%D0%86.%20tezy_comparative_2019.pdf
- Moroz, I. V. (2019) Features of The Design of Content of School Historical Education in the Dimension of Modern Social Challenges In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2019: інтернаціоналізація та інтеграція в освіті в умовах глобалізації: матеріали ІІІ Міжнародної наук.-практ. конференції Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 130-131. ISBN 978-617-7263-79-0