Психолого-педагогічне вивчення навчальних компетентностей дошкільників з особливими освітніми потребами
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/718123/
|
|
Title |
Психолого-педагогічне вивчення навчальних компетентностей дошкільників з особливими освітніми потребами
Psychological and pedagogical study of educational competences of preschool children with special educational needs |
|
Creator |
Обухівська, Антоніна Григорівна
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
Увагу акцентовано на психолого-педагогічному вивченні дітей з психофізичними порушеннями. Запропоновано в організації вивчення індивідуальних особливостей розвитку дітей даної категорії застосовувати підходи діагностично-навчального експерименту.
The attention is focused on psychological and pedagogical study of children with psychophysical disorders. In the organization of studying of individual features of development of children of this category it is offered to apply the approaches of diagnostic-educational experiment. |
|
Publisher |
ХНПУ імені Г.С. Сковороди
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Book Section
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/718123/1/%D0%9E%D0%B1%D1%83%D1%85%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%A5%D0%B0%D1%80%D0%BA.%D0%BE%D1%81.%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%84%D0%BE%D0%BD_%D0%A1.171-175.pdf
- Обухівська, Антоніна Григорівна (orcid.org/0000-0002-2868-8834 <http://orcid.org/0000-0002-2868-8834>) (2019) Psychological and pedagogical study of educational competences of preschool children with special educational needs In: Харківський осінній марафон психотехнологій (каталог психотехнологій; тези доповідей): матеріали ІІІ міжрегіональної наук.-практ. конф., м. Харків, 26 жовтня 2019 р. ХНПУ імені Г.С. Сковороди, м. Харків, Україна, pp. 171-175. ISBN 978-617-7645-81-7 |
|