Освітньо-професійні задачі: вплив на професійний розвиток
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/718117/
|
|
Title |
Освітньо-професійні задачі: вплив на професійний розвиток
Educational-professional problems: influence to the professional development |
|
Creator |
Пророк, Н.В.
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education |
|
Description |
Описано компоненти психологічної моделі процесу прийняття освітньо-професійної задачі та її реалізації. Показано, що через освітньо-професійну задачу, яка «вбудована» у професійну діяльність, відбувається активізація самовдосконалення (як цілеспрямованого самозмінення власної особистості). Описано «адаптивний» та «активний» типи професійного розвитку практичних психологів.
Described components of psychological model of acceptance of the educational-professional task and its realization process. Show that throw the educational-professional problem, what is “built-in” into the professional activity the activation of self-improvement is happens (as a purposeful self-change of one's own personality). Described “Adaptive” and "active" types of professional development of practical psychologists. |
|
Publisher |
ГО «Львівська педагогічна спільнота»
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Book Section
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/718117/1/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BA_%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D1%96%D0%B2.pdf
- Пророк, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9510-1108 <http://orcid.org/0000-0002-9510-1108>) (2019) Educational-professional problems: influence to the professional development In: Нове та традиційне у дослідженнях сучасних представників психологічних та педагогічних наук : збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м.Львів, 22-23 березня 2019 року) ГО «Львівська педагогічна спільнота», м. Львів, Україна, pp. 46-50. |
|