Record Details

Освітньо-професійні задачі: вплив на професійний розвиток

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/718117/
 
Title Освітньо-професійні задачі: вплив на професійний розвиток
Educational-professional problems: influence to the professional development
 
Creator Пророк, Н.В.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
 
Description Описано компоненти психологічної моделі процесу прийняття освітньо-професійної задачі та її реалізації. Показано, що через освітньо-професійну задачу, яка «вбудована» у професійну діяльність, відбувається активізація самовдосконалення (як цілеспрямованого самозмінення власної особистості). Описано «адаптивний» та «активний» типи професійного розвитку практичних психологів.
Described components of psychological model of acceptance of the educational-professional task and its realization process. Show that throw the educational-professional problem, what is “built-in” into the professional activity the activation of self-improvement is happens (as a purposeful self-change of one's own personality). Described “Adaptive” and "active" types of professional development of practical psychologists.
 
Publisher ГО «Львівська педагогічна спільнота»
 
Date 2019
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/718117/1/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BA_%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D1%96%D0%B2.pdf
- Пророк, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9510-1108 <http://orcid.org/0000-0002-9510-1108>) (2019) Educational-professional problems: influence to the professional development In: Нове та традиційне у дослідженнях сучасних представників психологічних та педагогічних наук : збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м.Львів, 22-23 березня 2019 року) ГО «Львівська педагогічна спільнота», м. Львів, Україна, pp. 46-50.