Формування економіко-підприємницького ставлення до здоров’я учнів у опорних закладах освіти
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/717934/
https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/conferences/issue/view/2019-03-31/75 |
|
Title |
Формування економіко-підприємницького ставлення до здоров’я учнів у опорних закладах освіти
Formation of economic-entrepreneurial attitude towards the health of students in educational support institutions |
|
Creator |
Онаць, Олена Миколаївна
|
|
Subject |
36 Safeguarding the mental and material necessities of life
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Проблема збереження здоров’я є надзвичайно актуальною і все чіткіше усвідомлюється суспільством і представниками освіти, зокрема, як педагогічно значуща, оскільки у саме поняття «здоров’я» все частіше вкладається соціокультурний і економічний зміст, суб’єктивне благополуччя та відповідальна поведінка особистості.
The problem of health protection is extremely urgent and is increasingly being recognized by society and education representatives, in particular, as pedagogically meaningful, since the notion of "health" is increasingly embedded in socio-cultural and economic content, subjective well-being and responsible behavior of the individual. |
|
Publisher |
ГО «Європейська наукова платформа»
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/717934/1/10_%D0%BE%D0%9D%D0%90%D0%A6%D0%AC_%D0%A5%D0%90%D0%A0%D0%9A%D0%86%D0%92_31_03_2019.pdf
- Онаць, Олена Миколаївна (orcid.org/0000-0003-3323-1289 <http://orcid.org/0000-0003-3323-1289>) (2019) Formation of economic-entrepreneurial attitude towards the health of students in educational support institutions In: Новини науки: дослідження, наукові відкриття, високі технології:зб. наук. праць «ΛΌГOΣ»з матеріалами міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 31 березня, 2019 р. ГО «Європейська наукова платформа», м. Харків, Україна, pp. 59-62. ISBN 978-617-7171-80-4 |
|