Record Details

Вміння переконувати як складова професіоналізму педагога

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/717909/
 
Title Вміння переконувати як складова професіоналізму педагога
Умение убеждать как составляющая профессионализма педагога
The ability to convince as a component of the professionalism of the teacher
 
Creator Бех, І.Д.
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
37.09 Organization of instruction
 
Description Серед способів дії на зростаючу особистість можна вичленити непрямі і прямі виховні дії. Серед непрямих констатуємо пасивно-споглядальні, які мають обмежений ефект. Серед прямих є переважно ті, які обмежуються лише поведінковою сферою особистості. Вони не зачіпають внутрішніх детермінант,відповідальних за зовнішню поведінкову реалізацію. І лише переконання знімає ці протиріччя, оскільки воно цементує всі внутрішні духовні потенції і спонукає зростаючу особистість до благодійного діяння.
Среди способов воздействия на растущую личность можно вычленить косвенные и прямые воспитательные действия. Среди косвенных констатируем пассивно-созерцательные, которые имеют ограниченный эффект. Среди прямых являются преимущественно те, которые ограничиваются лишь поведенческой сферой личности. Они не затрагивают внутренних детерминант, ответственных за внешнюю поведенческую реализацию. И только убеждение снимает эти противоречия, поскольку оно цементирует все внутренние духовные потенции и побуждает растущую личность к благотворительным действиям.
In the middle of ways to grow, specialty is possible indirectly and directly. In the middle of indirectly ascertaining is passive and spying, as it were, there may be divisions of the effect. In the middle, straight ahead важ it’s important that you, too, alternate yourself with a less behavioral sphere of specialness. It doesn’t stink to conceive internal determinants, and they don’t have to pay for the implementation of the call. I need only reconfiguration of knowledge, scraps of the same cement, all internal spiritual potentialities, and soundness of specialty until the good day.
 
Publisher НАІР
 
Date 2019
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/717909/1/%D0%92%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%B8_%D1%8F%D0%BA_%D1%81%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%81%D1%96%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7%D0%BC%D1%83_%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D0%B0.pdf
- Бех, І.Д. (orcid.org/0000-0002-4763-1673 <http://orcid.org/0000-0002-4763-1673>) (2019) The ability to convince as a component of the professionalism of the teacher Зростаюча особистість у смислоціннісних обрисах: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. pp. 7-10. ISSN 978-966-2716-35-1