Record Details

Специфіка прояву термінальних і інструментальних цінностей старшого дошкільника в сім"ї

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/712462/
http://www.appsychology.org.ua/index.php/ua/arkhiv-vydannia/tom-4/vipusk-14-2018
 
Title Специфіка прояву термінальних і інструментальних цінностей старшого дошкільника в сім"ї
Специфика проявления терминальных и инструментальных ценностей старшего дошкольника в семье.
Specifics of the terminal and instrumental values of a senior preschooler in a family.
 
Creator Токарєва, Людмила Дмитріївна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
 
Description Стаття висвітлює проблему специфіки прояву термінальних і
інструментальних цінностей дітей старшого дошкільного віку в сімейному осередку. Автор доводить, що саме ціннісні уявлення, ціннісні орієнтири дошкільника повністю залежать і регулюються увагою і настановами дорослого. В статті зроблено акцент на діяльнісній підтримці ціннісної
орієнтації дитини, коли дорослий своєю присутністю, оцінками, взірцем підтримує і стимулює її активність. Доведено, що можна стверджувати про сформованість ціннісної орієнтації особистості лише тоді, коли певна цінність стає особистим мотивом, мотивом до дії, мотивом до вчинку,
незалежно від присутності дорослого.
Статья освещает проблему специфики проявления терминальных и инструментальных ценностей детей старшего дошкольного возраста в семейном очаге. Автор доказывает, что именно ценностные представления, ценностные ориентиры дошкольника полностью зависят и регулируются вниманием и установками взрослого. В статье сделан акцент на деятельностной поддержке ценностной ориентации ребенка, когда взрослый
своим присутствием, оценками, образцом поддерживает и стимулирует его активность. Доказано, что можно утверждать о сформированности ценностной ориентации личности только тогда, когда определенная ценность становится личным мотивом, поводом к действию, мотивом к поступку, независимо от присутствия взрослого.
The article highlights the problem of the specifics of the demonstration of terminal and instrumental values of senior preschool age children in a family environment. The author proves that the values of the preschool child are fully dependent and regulated by the attention and guidance of the adult. The article focuses jn the activity support jf the value orientation jf the child, when the adult maintains and stimulates child's activity by his presence, evaluation, model. It is proved that one can assert the formation jf a herson's value orientation only when a certain value becomes a personal motive. a motive for action. a motive for the act. regardless of the presence of the adult.
 
Publisher Інститут психології імені Г.С Костюка НАПН України 2018
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/712462/1/25.pdf
- Токарєва, Людмила Дмитріївна (orcid.org/0000-0002-8162-6544 <http://orcid.org/0000-0002-8162-6544>) (2018) Specifics of the terminal and instrumental values of a senior preschooler in a family. Актуальні проблеми психологіїї. Том 4. Психологія розвитку дошкільника, 14. pp. 304-318. ISSN 2072-4772