Record Details

Нове мислення як інструмент розвитку критично інноваційного потенціалу закладів вищої освіти

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/717677/
https://drive.google.com/file/d/1FCzJc-CAMI1Lc7PYLZKH3j5RqimnQuew/view
 
Title Нове мислення як інструмент розвитку критично інноваційного потенціалу закладів вищої освіти
New thinking as a tool for developing the critical innovation potential of higher education institutions
 
Creator Євтух, М.Б.
Терентьєва, Н.О.
 
Subject 37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті встановлено, що створення мультикультурних дослідницьких та навчальних університетських центрів (мегацентрів освіти і науки) є однією з концептуальних позицій щодо статусу та діяльності університетів у контексті розширення його критично-інноваційного потенціалу та дотримання пріоритетних позицій стратегії сталого розвитку.
The article found that the creation of multicultural research and educational university centers (megacenters of education and science) is one of the conceptual positions on the status and activity of universities in the context of expanding its critical innovative potential and adhering to the priorities of the sustainable development strategy.
 
Publisher ТзОВ «Трек-ЛТД»
 
Date 2019
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/717677/1/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B2%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%A3%D0%90%D0%94%D0%9E%202019_21_06-53-56.pdf
- Євтух, М.Б. (orcid.org/0000-0001-6116-4760 <http://orcid.org/0000-0001-6116-4760>) and Терентьєва, Н.О. (2019) New thinking as a tool for developing the critical innovation potential of higher education institutions Implementation of European Standards in Ukrainian Educational Research: Proceedings of the Third International Scientific Conference of the Ukrainian Association of Educational Researchers (June 21, 2019). pp. 52-55. ISSN ISBN 978-617-7263-79-0