Record Details

Теорія і практика моніторингового супроводу професійного розвитку педагогічних та управлінських кадрів регіону

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/717632/
http://umo.edu.ua/zhurnal-pisljadiplomna-osvita-v-ukrajini-2/zhurnal-pisljadiplomna-osvita-v-ukrajini--12016
 
Title Теорія і практика моніторингового супроводу професійного розвитку педагогічних та управлінських кадрів регіону
Theory and practice of monitoring support for professional development of pedagogical and managerial staff of the region
 
Creator Клокар, Н.І.
 
Subject 37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Важливу роль у процесі формування сучасної системи післядипломної педагогічної освіти (ППО) регіону відіграє моніторинг професійного розвитку педагогічних та управлінських кадрів. Моніторинг показників якості ППО проводився за двома напрямами: на рівні регіонального закладу ППО, в т.ч. курси ПК; на рівні регіональної системи ППО (міжатестаційний період – між проходженням атестації та курсів підвищення кваліфікації педагогічними працівниками та керівниками закладів освіти). У ході розроблення моделі моніторингового супроводу професійного розвитку педагогічних та управлінських кадрів регіону автором було визначено порівняльний і проблемно-прогностичний види моніторингового супроводу. Моніторинг якості ППО вивчався за найбільш вагомими складовими професійної компетентності педагогів та управлінців, а саме: мотиваційно- ціннісний, когнітивно-професійний, діяльнісний. За результатами проведеного дослідження автор доводить, що моніторинг професійного розвитку педагогічних та управлінських кадрів є дієвим інструментом визначення якості ППО регіону, забезпечення цілісності й системності процесу відстеження показників професійного зростання педагогічних та управлінських кадрів територій, підставою для вчасного реагування й прогнозування, прийняття правильних управлінських рішень.
An important role in the formation of the modern system of postgraduate pedagogical education of the region is played by monitoring the professional development of pedagogical and managerial staff. The monitoring of the quality of postgraduate education was conducted in two directions: at the level of the regional institution & at the level of the regional postgraduate education system (inter-certification period - between the attestation and training courses for pedagogical staff and heads of educational institutions). Monitoring of quality of postgraduate pedagogical education was studied according to the most important components of the professional competence of teachers and managers, namely: motivational-value, cognitive-professional, professional activity. According to the results of the research, the author proves that monitoring the professional development of pedagogical and managerial staff is an effective tool for determining the quality of the postgraduate education of the region, ensuring the integrity and systematic process of monitoring the indicators of professional growth of pedagogical and managerial staff of territories, the basis for timely response and decision making.
 
Publisher ДЗВО Університет менеджменту освіти
 
Date 2016
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/717632/1/%D0%9C%D0%9E%D0%9D%D0%86%D0%A2%D0%9E%D0%A0%D0%98%D0%9D%D0%93%20%D0%A1%D0%A3%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%92%D0%86%D0%94%20%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%A4%20%D0%A0%D0%9E%D0%97%D0%92%D0%98%D0%A2____1.pdf
- Клокар, Н.І. (2016) Theory and practice of monitoring support for professional development of pedagogical and managerial staff of the region Післядипломна освіта в Україні, 1. pp. 91-95.