Психодидактичний аспект реалізації рефлексійно-пізнавальної технології засобами метакурсу «Людинознавство»
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/717577/
|
|
Title |
Психодидактичний аспект реалізації рефлексійно-пізнавальної технології засобами метакурсу «Людинознавство»
Psychodidactic aspect of realization of reflexive-cognitive technology by means of the metacourse «Knowledge about a Human» |
|
Creator |
Васьківська, Галина Олексіївна
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.02 General questions of didactics and method 37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Автор характеризує основні принципи, за якими сконструйовано посібник «Людинознавстов»: книга має зацікавлювати учнів, спонукати їх мислити і рефлексувати, а також обмінюватися досвідом, залучати до колективної праці і співпраці з учителями.
The author describes the basic principles behind which the «Knowledge about a Human» schoolbook is designed: the book should interest pupils’, encourage them to think and reflect, as well as share experiences, engage in teamwork and collaboration with teachers. |
|
Publisher |
ВПЦ Візаві
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/717577/1/VHO_2019-10-10um.pdf
- Васьківська, Галина Олексіївна (orcid.org/0000-0002-8714-8512 <http://orcid.org/0000-0002-8714-8512>) (2019) Psychodidactic aspect of realization of reflexive-cognitive technology by means of the metacourse «Knowledge about a Human» In: Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи : Матер. П’ятої Міжнар. наук.-практ. конф., м. Умань, 11–12 жовт. 2019 року ВПЦ Візаві, м. Умань, Україна, pp. 29-31. |
|