Компетентнісно-орієнтовані завдання у шкільних підручниках з біології
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/717413/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8992 |
|
Title |
Компетентнісно-орієнтовані завдання у шкільних підручниках з біології
Competence-oriented tasks in school tutorials in biology |
|
Creator |
Матяш, Н.Ю.
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
373 Kinds of school providing general education 57 Biological sciences in general |
|
Description |
У статті представлено відбір, конструювання і розміщення компетентнісно-орієнтованих завдань у шкільних підручниках з біології. Основна функція їх - здійснення учнем самоконтролю на різних етапах навчально-пізнавальної діяльності. Запропоновано враховувати розміщення у підручнику завдань відповідно до видів контролю: поточний (після параграфа), тематичний (після теми), семестровий (1 і П семестри) і річний (в кінці вивчення курсу), державна підсумкова атестація (ДПА) і зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), що стосується випускного етапу навчання.
The article presents the selection, design and placement of competency-oriented tasks in school textbooks in biology. Their main function is to provide the student with self-control at different stages of educational and cognitive activity. It is suggested to consider placement in the textbook of tasks according to the types of control: current (after paragraph), thematic (after topic), semester (1 and P semesters) and annual (at the end of the course), State Final Attestation (STA) and External Independent Assessment (EQA) for the final stage of study. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/717413/1/12_tezy-na-sayt-pages-76-77.pdf
- Матяш, Н.Ю. (orcid.org/0000-0002-9103-4235 <http://orcid.org/0000-0002-9103-4235>) (2019) Competence-oriented tasks in school tutorials in biology In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції, 14 травня 2019 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 75-76. ISBN 978-966-644-469-4 |
|