Record Details

Компетентнісно-орієнтовані завдання у шкільних підручниках з біології

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/717413/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8992
 
Title Компетентнісно-орієнтовані завдання у шкільних підручниках з біології
Competence-oriented tasks in school tutorials in biology
 
Creator Матяш, Н.Ю.
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
373 Kinds of school providing general education
57 Biological sciences in general
 
Description У статті представлено відбір, конструювання і розміщення компетентнісно-орієнтованих завдань у шкільних підручниках з біології. Основна функція їх - здійснення учнем самоконтролю на різних етапах навчально-пізнавальної діяльності. Запропоновано враховувати розміщення у підручнику завдань відповідно до видів контролю: поточний (після параграфа), тематичний (після теми), семестровий (1 і П семестри) і річний (в кінці вивчення курсу), державна підсумкова атестація (ДПА) і зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), що стосується випускного етапу навчання.
The article presents the selection, design and placement of competency-oriented tasks in school textbooks in biology. Their main function is to provide the student with self-control at different stages of educational and cognitive activity. It is suggested to consider placement in the textbook of tasks according to the types of control: current (after paragraph), thematic (after topic), semester (1 and P semesters) and annual (at the end of the course), State Final Attestation (STA) and External Independent Assessment (EQA) for the final stage of study.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2019
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/717413/1/12_tezy-na-sayt-pages-76-77.pdf
- Матяш, Н.Ю. (orcid.org/0000-0002-9103-4235 <http://orcid.org/0000-0002-9103-4235>) (2019) Competence-oriented tasks in school tutorials in biology In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції, 14 травня 2019 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 75-76. ISBN 978-966-644-469-4