Record Details

До питання про європейську політику підготовки науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації: бачення зальцбурзьких принципів

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/717372/
https://www.uera.org.ua/uk/node/123
 
Title До питання про європейську політику підготовки науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації: бачення зальцбурзьких принципів
On a European Policy of Training of Scientific and Pedagogical Staff of Higher Qualification: Vision of the Salzburg Principles
 
Creator Локшина, Олена Ігорівна
 
Subject 37.09 Organization of instruction
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Констатовано, що заявлена Україною мета інтеграції науки в європейський науковий простір потребує, окрім розбудови законодавчо-нормативної бази, осмислення та відпрацювання конкретних практичних механізмів реалізації європейських ідей та практик. Акцентовано, що сектор підготовки науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації потребує ґрунтовної модернізації крізь призму Зальцбурзьких принципів. Зроблено висновок про важливість для України таких орієнтирів Зальцбурзьких принципів, як орієнтованість вищої освіти третього циклу на оригінальні, інноваційні, якісні дослідження; створення підтримуючого, дослідницько зорієнтованого академічного середовища; індивідуалізація наукових та кар’єрних маршрутів докторантів; залучення дослідників до реальних досліджень.
It is stated that Ukraine's goal of integrating science into the European scientific space requires, in addition to the development of the legislative and regulatory framework, the comprehension and development of specific practical mechanisms for the implementation of the European ideas and practices. It is emphasized that the sector of training of scientific and pedagogical personnel of high qualification needs a thorough modernization through the prism of the Salzburg Principles. The conclusion is drawn about the importance for Ukraine of such guidelines of the Salzburg Principles as the orientation of the third cycle of higher education to original, innovative, qualitative research; creation of a supportive, research-oriented academic environment; individualization of scientific and career paths of doctoral students; involvement of researchers in real research.
 
Publisher ТзОВ Трек-ЛТД
 
Date 2019
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/717372/1/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B2%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%A3%D0%90%D0%94%D0%9E%202019_%D0%9B%D0%BE%D0%BA%D1%88%D0%B8%D0%BD%D0%B0.pdf
- Локшина, Олена Ігорівна (2019) On a European Policy of Training of Scientific and Pedagogical Staff of Higher Qualification: Vision of the Salzburg Principles In: ІІI Міжнародна наукова конференція Української асоціації дослідників освіти «Імплементація європейських стандартів в українські освітні дослідження» (21 червня 2019 року) ТзОВ Трек-ЛТД, м. Київ, Україна - м. Дрогобич, Україна, pp. 112-115.