Комплексна педагогічна діагностика в процесі формування предметної компетентності з фізики учнів гімназії
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/717290/
http://www.kspu.edu/FileDownload.ashx/Збірник_Психологія_2019.pdf?id=15643488-deae-447b-a32d-696cbbcef3e1 |
|
Title |
Комплексна педагогічна діагностика в процесі формування предметної компетентності з фізики учнів гімназії
Complex pedagogical diagnostics in the process of formation subject’s competence of physics in gymnasium Комплексная педагогическая диагностика в процессе формирования предметной компетентности по физике учеников гимназии |
|
Creator |
Мельник, Ю.С.
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education 53 Physics |
|
Description |
Важливим елементом діяльності вчителя у процесі формування компетентностей є педагогічна діагностика, під якою розуміють сукупність методів і прийомів контролю й оцінювання, спрямованих на розв’язання завдань оптимізації й диференціації навчального процесу, удосконалення освітніх програм і методів навчання. У процесі формування предметної компетентності з фізики учнів гімназії використовуємо комплексну педагогічну діагностику, спрямовану на виявлення освітніх потреб та рівня сформованості складників компетентностей.
Pedagogical diagnosis is an important element of the activities of teachers in the process of formationcompetence, which refers to the set of methods and techniques of monitoring and evaluation aimed at solving problems of optimization and differentiation of the educational process, improve educational programs and teaching methods. In the process of formation of subject competence in physics the students integrated use of pedagogical diagnostics aims to identify the educational needs and level of development of components of competencies. Важным элементом деятельности учителя в процессе формирования компетентности является педагогическая диагностика, под которой понимают совокупность методов и приемов контроля и оценки, направленных на решение задач оптимизации и дифференциации учебного процесса, совершенствования образовательных программ и методов обучения. В процессе формирования предметной компетентности по физике учащихся гимназии используем комплексную педагогическую диагностику, направленную на выявление образовательных потребностей и уровня сформированности составляющих компетентностей. |
|
Publisher |
ФОП Вишемирський В. С.
|
|
Contributor |
Блинова, О.Є.
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/717290/1/%D0%9C%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8.pdf
- Мельник, Ю.С. (orcid.org/0000-0002-1268-6199 <http://orcid.org/0000-0002-1268-6199>) (2019) Complex pedagogical diagnostics in the process of formation subject’s competence of physics in gymnasium In: Соціокультурні та психологічні виміри становлення особистості. Зб. наук. праць за матеріалами ІІ-ої Міжнародної науково-практичної конференції (м. Херсон, 26-27 вересня 2019 р.) ФОП Вишемирський В. С., м. Херсон, Україна, pp. 192-195. ISBN 978-617-7783-21-2 |
|