Лінгводидактичні засади підготовки майбутніх учителів української мови і літератури до формування ключових компетентностей учнів
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/717210/
https://www.academia.edu/40403909/%D0%9F%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%8F%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0_%D1%82%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%BA%D0%B0_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%86_%D0%9C%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D0%BD%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE-%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%97_%D0%BC._%D0%9F%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%8F%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B2-%D0%A5%D0%BC%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_19-20_%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BD%D1%8F_2019_%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%83_._%D0%9F%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%8F%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B2-%D0%A5%D0%BC%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_2019._250_%D1%81 |
|
Title |
Лінгводидактичні засади підготовки майбутніх учителів української мови і літератури до формування ключових компетентностей учнів
Linguodidactic principles of training of future teachers of Ukrainian language and literature for formation of key competences of students |
|
Creator |
Горошкіна, Олена Миколаївна
|
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
378 Higher education. Universities. Academic study 81 Linguistics and languages 82 Literature |
|
Description |
Навчальна дисципліна «Методика навчання української мови» виконує інтегративну функцію, оскільки поєднує здобутки філософії освіти, логіки, психології, психолінгвістики, мовознавства, педагогіки, лінгводидактики та інших дисциплін, що сприяє визначенню мети й завдань навчання української мови в закладах освіти залежно від соціальних запитів і викликів, оновленню змісту, розробленню ефективних форм, методів, прийомів та засобів, адекватних змісту навчання, критеріїв і показників оцінювання освітніх результатів учнів.
The course "Methodology of Ukrainian language teaching" performs an integrative function, since it combines the achievements of philosophy of education, logic, psychology, psycholinguistics, linguistics, pedagogy, linguistics and other disciplines, which helps to determine the purpose of learning and social objectives challenges, updating content, developing effective forms, methods, techniques and tools that are adequate to the content of the learning, the criteria and indicators for evaluating students' educational outcomes. |
|
Publisher |
ДВНЗ Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/717210/1/%D0%A2%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%BA%D0%B0_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_p222-224.pdf
- Горошкіна, Олена Миколаївна (2019) Linguodidactic principles of training of future teachers of Ukrainian language and literature for formation of key competences of students In: Переяславська мовознавча толока: тези І Міжнародної науково-практичної конференції (м. Переяслав-Хмельницький, 19-20 вересня 2019 року) ДВНЗ Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, м. Переяслав-Хмельницький, Україна, pp. 222-224. |
|