Record Details

Наративні практики самопроектуавання

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/717134/
 
Title Наративні практики самопроектуавання
Нарративные практики самопроектирования
Self-designing narrative practices
 
Creator Чепелєва, Н.В.
Зазимко, О.В.
Шиловська, О.М.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
81 Linguistics and languages
 
Description Методичні рекомендації присвячені характеристиці наративних практик самопроектування дітей та молоді з метою розвитку в них здатності до особистісного саморозвитку, самодетермінації, самореалізації, індивідуальної відповідальності за власні вчинки та долю суспільства в цілому.
У змісті методичних рекомендацій надається теоретичне обґрунтування наративізації як однієї з провідних дискурсивних технологій процесу самопроектування особистості. Висвітлюються особливості застосування наративних практик людиною у процесі здійснення власного життєвого та особистісного проектів. Запропоновано новий підхід до розвитку здатності дитини до самопроектування у молодшому шкільному та підлітковому віці. Схарактеризовано наративні практики, які сприяють розширенню можливостей особистісного розвитку осіб юнацького віку.
Методичні рекомендації адресовані викладачам психології вищих навчальних закладів, аспірантам, студентам, працівникам у галузі практичної психології, науковцям-психологам, вчителям, батькам.
Методические рекомендации посвящены характеристике нарративных практик самопроектирования детей и молодежи с целью развития у них способности к личностному саморазвитию, самодетерминации, самореализации, индивидуальной ответственности за собственные поступки и судьбу общества в целом.
В методических рекомендациях дается теоретическое обоснование нарративизации как одной из ведущих дискурсивных технологий процесса самопроектирования личности. Характеризуются особенности использования нарративных практик человеком в процессе осуществления собственного жизненного и личностного проектов. Предложен новый подход к развитию способности с самопроектированию ребенка младшего школьного и подросткового возраста. Охарактеризованы нарративные практики, способствующие расширению возможностей личностного развития юношей.
Методические рекомендации адресованы преподавателям психологии высших учебных заведений, аспирантам, студентам, практическим психологам, учителям, родителям.
Methodical recommendations are devoted to the characteristic of narrative practices of children and youth self-designing aiming to develop their ability to personal self-development, self-determination, self-realization, individual responsibility for their own actions and the fate of society as a whole.
The methodical recommendations provide a theoretical background for narrativization as one of the leading discursive technologies of personalaty self-designing process. Features of the use of narrative practices by a person in the process of implementing their own life and personal designs are characterized. A new approach to the development of the child of primary school and adolescence ability to self-designing is proposed. Narrative practices that enhance the personal development opportunities of youth are described.
Methodological recommendations are addressed to teachers of psychology of higher educational institutions, graduate students, students, practical psychologists, teachers, parents.
 
Publisher Інститут психології імені Г.С.Костюка НАПН України
 
Date 2019
 
Type Teaching Resource
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Rights cc_by_nc_nd_4
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/717134/1/%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%A0%D0%B5%D0%BA_2019.pdf
- Чепелєва, Н.В., Зазимко, О.В. and Шиловська, О.М. (2019) Self-designing narrative practices [Teaching Resource]