Record Details

Вивчення проблеми фінансової грамотності на засадах компетентнісного підходу

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/717076/
http://www.innovpedagogy.od.ua/12-1-ukr
 
Title Вивчення проблеми фінансової грамотності на засадах компетентнісного підходу
Study of the problem financial literacy on the basis of the competent approach
 
Creator Барадія, Наталія Григорівна
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
 
Description У статті визначені поняття «компетентність» та «фінансова грамотність» та їх вагоме значення в формуванні наукових і практичних знань учнів в умовах економічної соціалізації, у формуванні рольових фінансових компетенцій. Підкреслено важливу роль педагога у вирішенні такого важливого завдання, як компетентністне зростання молодого покоління у питаннях фінансової грамотності. Виявлено проблемні аспекти у реалізації компетентностного підходу у формуванні фінансової грамотності. Окреслені можливі шляхи вирішення існуючої проблеми. Розглянуто особливості створення підприємницького тла на традиційних та інтегрованих уроках.
В статье определены понятия «компетентность» и «финансовая грамотность» и их большое значение в формировании научных и практических знаний соискателей образования в условиях экономической социализации, в формировании ролевых финансовых компетенций. Подчеркнуто важную роль педагога в решении такой важной задачи, как компетентностный рост молодого поколения в вопросах финансовой грамотности. Выявлены проблемные аспекты в реализации компетентностного подхода в формировании финансовой грамотности. Указанные возможные пути решения существующей проблемы. Рассмотрены особенности создания предпринимательского фона на традиционных и интегрированных уроках.
The article defines the concepts of «competence» and «financial literacy» and their significance in shaping the scientific and practical knowledge of education providers in the conditions of economic socialization, in the formation of role financial competencies. Emphasized the important role of the teacher in solving such an important task as the competent growth of the younger generation in matters of financial literacy. The problematic aspects in the implementation of the competence approach in the formation of financial literacy are revealed. Possible ways of solving an existing problem are outlined. The peculiarities of entrepreneurial background creation on traditional and integrated lessons are considered.
 
Publisher ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій»
 
Date 2019
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/717076/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf
- Барадія, Наталія Григорівна (2019) Study of the problem financial literacy on the basis of the competent approach Інноваційна педагогіка, 1 (12). pp. 19-22. ISSN 2663-6085