Концептуальні засади педагогічної підтримки молодших школярів із порушеннями зору
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/716860/
|
|
Title |
Концептуальні засади педагогічної підтримки молодших школярів із порушеннями зору
Conceptual foundations of pedagogical support of young schoolchildren with violations of vision Концептуальные основы педагогической поддержки младших школьников с нарушениями зрения |
|
Creator |
Кобильченко, В.В.
|
|
Subject |
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
|
|
Description |
Доведено, що початок навчання в школі - один із найбільш значущих моментів у житті дитини, період якісних змін у її самосвідомості. Встановлено, що педагогіка підтримки в сучасному педагогічному співтоваристві розглядається як одна з педагогічних парадигм, як особливий напрям педагогічної діяльності, який послідовно реалізує принципи особистісно орієнтованої освіти. Охарактеризовано механізми педагогічної підтримки. Теоретично обґрунтовано, що метою педагогічної підтримки стає цілеспрямований розвиток особистості дитиня з порушеним зором, допомога зростаючій людині в пошуках себе, в самовизначенні й самореалізації, культивування суб'єктної позиції дитини, що реалізується за допомогою спеціальної педагогічної технології. It is proved that the beginning of schooling is one of the most significant moments in a child's life, a period of qualitative changes in his self-awareness, it is established that pedagogy of support in the modern pedagogical community is considered as one of the pedagogical paradigms, as a special direction of pedagogical activity that consistently implements the principles of personality oriented education. The mechanisms of pedagogical support are characterized. It is theoretically justified that the goal of pedagogical support is the purposeful development of the personality of a child with impaired vision, helping a growing person in finding himself, in self-determination and self-realization, cultivating the subject's position of the child, which is realized with the help of special pedagogical technology. Доказано, что начало обучения в школе - один из наиболее значимых моментов в жизни ребенка, период качественных изменений в его самосознании. Установлено, что педагогика поддержки в современном педагогическом сообществе рассматривается как одна из педагогических парадигм, как особое направление педагогической деятельности, которое последовательно реализует принципы личностно ориентированного образования. Охарактеризованы механизмы педагогической поддержки. Теоретически обосновано, что целью педагогической поддержки становится целенаправленное развитие личности ребенка с нарушенным зрением, помощь растущему человеку в нахождении себя, в самоопределении и самореализации, культивирование субъектной позиции ребенка, который реализуется с помощью специальной педагогической технологии. |
|
Publisher |
Педагогічна преса
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/716860/1/%D0%9A%D0%92%D0%92%202%2C%202018.pdf
- Кобильченко, В.В. (orcid.org/0000-0002-7717-5090 <http://orcid.org/0000-0002-7717-5090>) (2018) Conceptual foundations of pedagogical support of young schoolchildren with violations of vision Особлива дитина: навчання і виховання, 2 (86). pp. 7-16. ISSN 2312-2781 |
|