Перспективы интеграции: транснаучная дисциплинарная структура психологии
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/716789/
http://yspu.org/images/7/7a/%D0%92%D0%90%D0%9F%D0%9F%D0%A1%D0%9E2019.pdf |
|
Title |
Перспективы интеграции: транснаучная дисциплинарная структура психологии
Prospects for integration: trans-scientific disciplinary structure of psychology Перспективи інтеграції: транснаукова дисциплінарна структура психології |
|
Creator |
Мєдінцев, Владислав Олександрович
|
|
Subject |
001.8 Methodology
1 Philosophy. Psychology |
|
Description |
Одним из направлений исследований в рамках интеграционного проекта в психологии является разработка ее универсальной дисциплинарной структуры. На основе предыдущих исследований автора предложен методологический подход к построению варианта транснаучной дисциплинарной структуры психологии.
One of the areas of research within the framework of the integration project in psychology is the development of its universal disciplinary structure. On the basis of the author's previous studies, a methodological approach to the construction of a variant of the trans-scientific disciplinary structure of psychology is proposed. Одним з напрямків досліджень в рамках інтеграційного проекту в психології є розробка її універсальної дисциплінарної структури. На основі попередніх досліджень автора запропоновано методологічний підхід до побудови варіанту транснаукової дисциплінарної структури психології. |
|
Publisher |
РИО ЯГПУ
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/716789/1/Perspektivy%60_integratcii_-_transnauchnaia_distciplinarnaia_struktura_psihologii.pdf
- Мєдінцев, Владислав Олександрович (orcid.org/0000-0002-5171-0139 <http://orcid.org/0000-0002-5171-0139>) (2019) Prospects for integration: trans-scientific disciplinary structure of psychology Взаимодействие академической и практико-ориентированной психологии в сфере образования : материалы II Национальной научно-практической конференции с международным участием. pp. 56-58. |
|