Record Details

Перспективы интеграции: транснаучная дисциплинарная структура психологии

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/716789/
http://yspu.org/images/7/7a/%D0%92%D0%90%D0%9F%D0%9F%D0%A1%D0%9E2019.pdf
 
Title Перспективы интеграции: транснаучная дисциплинарная структура психологии
Prospects for integration: trans-scientific disciplinary structure of psychology
Перспективи інтеграції: транснаукова дисциплінарна структура психології
 
Creator Мєдінцев, Владислав Олександрович
 
Subject 001.8 Methodology
1 Philosophy. Psychology
 
Description Одним из направлений исследований в рамках интеграционного проекта в психологии является разработка ее универсальной дисциплинарной структуры. На основе предыдущих исследований автора предложен методологический подход к построению варианта транснаучной дисциплинарной структуры психологии.
One of the areas of research within the framework of the integration project in psychology is the development of its universal disciplinary structure. On the basis of the author's previous studies, a methodological approach to the construction of a variant of the trans-scientific disciplinary structure of psychology is proposed.
Одним з напрямків досліджень в рамках інтеграційного проекту в психології є розробка її універсальної дисциплінарної структури. На основі попередніх досліджень автора запропоновано методологічний підхід до побудови варіанту транснаукової дисциплінарної структури психології.
 
Publisher РИО ЯГПУ
 
Date 2019
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/716789/1/Perspektivy%60_integratcii_-_transnauchnaia_distciplinarnaia_struktura_psihologii.pdf
- Мєдінцев, Владислав Олександрович (orcid.org/0000-0002-5171-0139 <http://orcid.org/0000-0002-5171-0139>) (2019) Prospects for integration: trans-scientific disciplinary structure of psychology Взаимодействие академической и практико-ориентированной психологии в сфере образования : материалы II Национальной научно-практической конференции с международным участием. pp. 56-58.