Record Details

Гендерні особливості мотивації до навчання у школі старших дошкільників

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/716776/
https://ukrlogos.in.ua/documents/prykladni_naukovi_rozrobky_ta_teoretychni_doslidzhennia_%D0%A5%D0%A5%D0%86_stolittia_tom_2.pdf
 
Title Гендерні особливості мотивації до навчання у школі старших дошкільників
Gender peculiarities of motivation to study at the school of senior preschool children
 
Creator Чекстере, Оксана Юріївна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
373 Kinds of school providing general education
 
Description Гендерний підхід у навчанні - це одна з складових особистісно орієнтованого підходу до навчання, сукупність методів, прийомів, засобів навчання і виховання, спрямованих на те, щоб допомогти дітям відчувати себе в освітньому закладі комфортно, впоратися з усіма труднощами соціалізації. Особливі вимоги пред'являються до педагога, який працює з шестирічними дітьми.
The gender approach to learning is one of the components of a person-centered approach to learning, a set of methods, techniques, learning and education tools aimed at helping children feel comfortable in an educational institution, to cope with all the difficulties of socialization. Particular requirements are imposed on a teacher who works with six-year-olds.
 
Publisher ГО Європейська наукова платформа
 
Date 2019
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/716776/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%93%D0%95%D0%9D%D0%94%D0%95%D0%A0%D0%9D%D0%86%20%D0%9E%D0%A1%D0%9E%D0%91%D0%9B%D0%98%D0%92%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%86%20%20%D0%9C%D0%9E%D0%A2%D0%98%D0%92%D0%90%D0%A6%D0%86%D0%87%20%D0%94%D0%9E%20%D0%9D%D0%90%D0%92%D0%A7%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%A3%20%D0%A8%D0%9A%D0%9E%D0%9B%D0%86%20%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%A0%D0%A8%D0%98%D0%A5%20%D0%94%D0%9E%D0%A8%D0%9A%D0%86%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%98%D0%9A%D0%86%D0%92.pdf
- Чекстере, Оксана Юріївна (orcid.org/0000-0003-2435-3831 <http://orcid.org/0000-0003-2435-3831>) (2019) Gender peculiarities of motivation to study at the school of senior preschool children In: Зб. наук. праць «ΛΌГOΣ» з матеріалами міжнародної науково–практичної конференції (м. Вінниця, 15 квітня, 2019 р.) ГО Європейська наукова платформа, м. Вінниця, Україна, pp. 15-18. ISBN 978-617-7171-80-4