Record Details

Провідні мотиви до навчання старших дошкільників в інформаційному суспільстві

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/716774/
 
Title Провідні мотиви до навчання старших дошкільників в інформаційному суспільстві
Leading motives to study of senior preschool children in the information society
 
Creator Чекстере, Оксана Юріївна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
373 Kinds of school providing general education
 
Description Проведено аналіз літератури за проблемою дослідження мотивів до навчання старших дошкільників. Розглянуто класифікацію мотивів. Зазначено основний фактор відмінності умов розвитку сучасних дітей від їхніх попередників - це зміна зовнішнього середовища, а саме - поява в їхньому житті нових ігор на різноманітних гаджетах. Викладено результати емпіричного дослідження, в яких визначено провідні мотиви, що спонукають сучасних дошкільників до навчання.
The analysis of the literature on the problem of research of the motives of senior preschool children to study had been made. The classification of motives is considered. The main factor of the differences in the conditions of the development of modern children from their predecessors is the change in the external environment, namely the emergence in their lives of new games on various gadgets. The results of empirical research are outlined, in which the leading motives, which motivate modern preschoolers to study, are defined.
 
Publisher Лабораторія психології навчання ім. І.О. Синиці Інституту психології ім. Г.С. Костюка
 
Date 2019
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/716774/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%92%D0%86%D0%94%D0%9D%D0%86%20%D0%9C%D0%9E%D0%A2%D0%98%D0%92%D0%98%20%D0%94%D0%9E%20%D0%9D%D0%90%D0%92%D0%A7%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%A0%D0%A8%D0%98%D0%A5%20%D0%94%D0%9E%D0%A8%D0%9A%D0%86%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%98%D0%9A%D0%86%D0%92.pdf
- Чекстере, Оксана Юріївна (orcid.org/0000-0003-2435-3831 <http://orcid.org/0000-0003-2435-3831>) (2019) Leading motives to study of senior preschool children in the information society Матеріали доповідей ІІ Всеукраїнської конференції з міжнародною участю «Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми». pp. 204-212. ISSN 2313-7525