SMART KIDS ЯК ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
SMART KIDS ЯК ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
SMART KIDS КАК ТЕХНОЛОГИЯ ОБУЧЕНИЯ УЧАЩИХСЯ НАЧАЛЬНОЙ ШКОЛЫ SMART KIDS AS A TECHNOLOGY FOR TEACHING PRIMARY SCHOOL PUPILS |
|
Creator |
Lytvynova, Svitlana G.
|
|
Subject |
електронний підручник; ЕОР; ЕОІР; технологія Smart Kids; початкова школа; ІКТ; форми навчання
электронный учебник; ЭОР; ЕОИР; технология Smart Kids; начальная школа; ИКТ; формы обучения electronic textbook; EER; EEGR; Smart Kids technology; primary school; ICT; forms of education |
|
Description |
У статті здійснено аналіз вітчизняного і зарубіжного досвіду щодо використання електронних підручників в системі освіти; обґрунтовано використання технології Smart Kids як системи методів, форм й електронних освітніх ігрових ресурсів, електронних підручників для здійснення освітнього процесу в системі початкової школи. Описано чотири форми реалізації технології Smart Kids (Smart Case, Smart Teacher, Smart Class, Smart Kids) з урахуванням можливостей кожної школи і рівня підготовки вчителя початкових класів з питань використання інформаційно-комунікаційних технологій. Визначено мету впровадження технології для кожної форми навчання, необхідне обладнання й засоби її реалізації в умовах початкової школи. Обґрунтовано шість етапів впровадження технології, розроблених на процедурному підході роботи вчителя початкової школи. Визначено окремі аспекти впровадження змішаного навчання учнів на засадах використання технології Smart Kids. Описано досвід впровадження електронних підручників в систему початкової школи України, обґрунтовано вибір електронних підручників вчителями початкової школи, узагальнено зауваження та побажання вчителів щодо представлення електронного контенту в електронних підручниках, визначено основні підходи вчителів до вибору електронного підручника та розвитку їх ІК-компетентності. Наведено фрагменти застосування електронного підручника в навчанні учнів 6-річного віку. Надано пропозиції щодо підготовки майбутніх учителів початкової школи з використання технології Smart Kids і включення до навчальних планів таких тем, як: поняття про ЕОР, ЕОІР і електронний підручник, структура і розробка ЕОР, застосування технології Smart Kids для навчання учнів, новітні форми роботи з учнями, робота з мережевими програмами для організації опитування учнів. Визначено, що подальші пошуки можуть бути спрямовані на опрацювання результатів апробації електронних підручників в реальних умовах початкової школи та обґрунтування і розробку критеріїв оцінювання електронних підручників.
В статье проведен анализ отечественного и зарубежного опыта использования электронных учебников в системе образования; обосновано использование технологии Smart Kids как системы методов, форм и электронных образовательных игровых ресурсов, электронных учебников для осуществления образовательного процесса в системе начальной школы. Описаны четыре формы реализации технологии Smart Kids (Smart Case, Smart Teacher, Smart Class, Smart Kids) с учетом возможностей каждой школы и уровня подготовки учителя начальных классов по вопросам использования информационно-коммуникационных технологий. Определены цели внедрения технологии для каждой формы обучения, необходимое оборудование и средства для ее реализации в условиях начальной школы. Обоснованно шесть этапов внедрения технологии, разработанных на процедурном подходе работы учителя начальной школы. Определены отдельные аспекты внедрения смешанного обучения учащихся на основе использования технологии Smart Kids. Описан опыт внедрения электронных учебников в систему начальной школы Украины, обоснован выбор электронных учебников учителями начальной школы, обобщенно замечания и пожелания учителей по представлению электронного контента в электронных учебниках, определены основные подходы учителей к выбору электронного учебника и развития их ИК-компетентности. Приведены фрагменты применения электронного учебника в обучении учащихся 6-летнего возраста. Даны предложения по подготовке будущих учителей начальной школы по использованию технологии Smart Kids и включение в учебные планы таких тем, как: понятие о ЭОР, ЭОИР и электронных учебниках, структура и разработка ЭОР, применение технологии Smart Kids для обучения учащихся, новейшие формы работы с учащимися, работа с сетевыми программами для организации опроса учеников. Определено, что дальнейшего обоснования требуют формы, методы и приемы применения электронных учебников в обучении учащихся начальных классов. The article presents an analysis of national and foreign experience of electronic textbooks use in the system of education. It is justified the use of Smart Kids technology as a system of methods, forms, and electronic educational game resources, electronic textbooks for educational process in the system of primary school. Four forms of Smart Kids technology implementation (Smart Case, Smart Teacher, Smart Class, and Smart Kids) were described considering the facilities of every school as well as the level of information and communication technology qualification of the primary school teacher. The aim of introduction of the technology for each form of teaching, the necessary equipment, and means for its implementation in primary school environment were determined. Based on the procedural approach to work of the primary school teacher, six stages of introduction of the technology were justified. Specific aspects of introduction of blended teaching using the principles of Smart Kids technology were defined. The experience of introduction of electronic textbooks to the system of primary education of Ukraine was described, the choice of electronic textbooks by primary school teachers was justified, the comments and suggestions of teachers regarding the arrangement of electronic content in E-textbooks were summarized, the main approaches of teachers to the choice of an electronic textbook and development of their information and communication competence were specified. Proposals are given for training future primary school teachers on the use of Smart Kids technology and the inclusion in the curriculum of topics such as: the concept of EER, EEGR and electronic textbook, structure and development of EER, the use of Smart Kids technology for teaching students, the latest forms of work with students, work with network programs for organizing a survey of students. The fragments of use of electronic textbook in teaching 6-year-old pupils were provided. It was identified that the forms, methods, and techniques of use of electronic textbooks in teaching primary school pupils require further justification. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2019-06-29
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion рецензована стаття Це дослідження було виконано в рамках дослідницької роботи під назвою "Технологія навчання учнів початкової школи Smart Kids". Методи, використані в ході дослідження: метод аналізу теоретичних джерел, вивчення передового педагогічного досвіду іноземних та Peer-reviewed Article — рецензируемая статья — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/2823
10.33407/itlt.v71i3.2823 |
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 71, No 3 (2019); 53-69
Информационные технологии и средства обучения; Vol 71, No 3 (2019); 53-69 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 71, No 3 (2019); 53-69 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 71, No 3 (2019); 53-69 2076-8184 10.33407/itlt.v71i3 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/2823/1497
|
|
Rights |
Copyright (c) 2019 Svitlana G. Lytvynova
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|