Інтеріоризація загальнокультурних цінностей учнями під час вивчення складного речення
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714402/
|
|
Title |
Інтеріоризація загальнокультурних цінностей учнями під час вивчення складного речення
Intorization of common cultural values by students during the study of complex sentences |
|
Creator |
Ярмолюк, Алла Володимирівна
|
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education 81 Linguistics and languages |
|
Description |
У статті на основі аналізу філософських, психологічних, методичних праць з’ясовано сутність понять «цінність», «ціннісна картина світу», «ціннісні орієнтації», «інтеріоризація». Акцентовано на важливості ціннісного компонента як складника внутрішньої структури компетентності. З’ясовано, як відбувається механізм інтеріоризації цінностей учнями 9 класу, визначено умови організації цього процесу на уроках української мови. Ґрунтуючись на твердженні, що інтеріоризація є цілісним процесом і здійснюється як на інтелектуальному, так і на емоційно-чуттєвому рівнях сприймання особистості, наголошено на важливості реалізації під час вивчення мовних тем соціокультурної змістової лінії, яка спрямована на усвідомлення й засвоєння загальнокультурних і національних цінностей учнями. Виділено типологію цінностей для комплексних вправ, розроблених на основі текстів соціокультурної тематики. Представлено зразки інноваційної системи вправ і завдань із синтаксису складного речення, спрямованої на формування компетентної мовної особистості.
In the article, based on the analysis of philosophical, psychological, and methodological works, the essence of the concepts of "value", "value picture of the world", "value orientations", "internalizations" is clarified. The emphasis is on the importance of the value component as a component of the internal structure of competence. It is ascertained how the mechanism of value internalization of the 9th form pupils takes place, the conditions for organizing this process in the Ukrainian language lessons are determined. Based on the assertion that internalizations are a holistic process and carried out both on the intellectual and emotional and sensory levels of perception of the individual, the importance of realization during the study of the linguistic themes of the sociocultural content line, which is aimed at the awareness and assimilation of common cultural and national values by students, is emphasized. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714402/1/%D0%AF%D1%80%D0%BC%D0%BE%D0%BB%D1%8E%D0%BA_%D0%86%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F.pdf
- Ярмолюк, Алла Володимирівна (2017) Intorization of common cultural values by students during the study of complex sentences Українська мова і література в школі, 2 (131). pp. 11-15. |
|