Record Details

Мислення, пізнання, навчання: синергія взаємодії

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711801/
 
Title Мислення, пізнання, навчання: синергія взаємодії
Thinking, cognition, education: synergy of interactio
 
Creator Сакун, Айта Валдурівна
Ліпін, М.В.
Войнаровська, Л.І.
Ільїна, Г.В.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
 
Description У посібнику розглянута проблема взаємодії мислення, пізнання і навчання у сфері освіти. Автори доводять, що основне завдання освіти полягає в навчанні мислити, навчити вчитися та покласти процес пізнання в основу освітнього процесу. Підкреслюється, що введення в освітній простір мислення як діяльнісної сили та принципу розвитку усіх залучених до нього суб’єктів перетворює його на простір свободи. Феномен критичного мислення показує прагнення до творчого пошуку, нестандартного розв’язання проблем, вміння орієнтуватися і діяти в різних складних обставинах. Виявлення витоків візуального мислення, аналіз сучасного його стану, застосування критичного мислення в умовах глобальних трансформацій соціуму сприяє становленню креативної особистості.
Посібник розраховано на працівників педагогічної сфери, науковців, викладачів, всіх, кого цікавлять проблеми розвитку людини в сучасній соціокультурній реальності.
The manual considers the problem of interaction of thinking, cognition and education in the field of education. The authors argue that the main task of education is to learn to think, to teach to learn and to make the process of cognition a foundation of the educational process. It is emphasized that the introduction of thinking as an active power and the principle of development of all the actors involved in it in educational space transforms it into the space of freedom. The phenomenon of critical thinking shows the desire for creative search, non-standard problem solving, ability to deal with and act in various difficult circumstances. Detection of the origins of visual thinking, analysis of its present state, application of critical thinking in the conditions of global transformation of society contributes to the formation of a creative personality.
The manual is intended for workers of the educational sphere, scientists, teachers, and for all who are interested in the problems of human development in modern socio cultural reality.
 
Publisher Інститут обдарованої дитини НАПН України
 
Date 2017
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711801/2/%D0%9F%D0%BE%D1%81_%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%9C%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf
Сакун, Айта Валдурівна (orcid.org/0000-0003-2340-3366 <http://orcid.org/0000-0003-2340-3366>), Ліпін, М.В. (orcid.org/0000-0003-0940-088X <http://orcid.org/0000-0003-0940-088X>), Войнаровська, Л.І. (orcid.org/0000-0003-2520-6075 <http://orcid.org/0000-0003-2520-6075>) and Ільїна, Г.В. (2017) Thinking, cognition, education: synergy of interactio Інститут обдарованої дитини НАПН України, м. Київ, Україна. (Unpublished)