Record Details

Оптимізація методичного забезпечення уроків мистецтва в загальноосвітній школі

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711638/
 
Title Оптимізація методичного забезпечення уроків мистецтва в загальноосвітній школі
Оптимизация методического обеспечения уроков искусства в общеобразовательной школе
Optimization of the methodological provision of art lessons in a secondary school
 
Creator Миропольська, Н.Є.
Комаровська, О.А.
Ничкало, Світлана Андріївна
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
7 The Arts. Recreation. Entertainment. Architecture.
82 Literature
 
Description Розглянуто вихідні позиції використання виховного потенціалу методичного забезпечення курсів «Мистецтво» в закладах загальної середньої освіти, які проілюстровано на прикладі курсу Мистецтво (за підручником Комаровська О. А., Миропольська Н. Є., Ничкало С. А., Руденко І. В. Мистецтво. Підручник для 10 (11) класу закладів загальної
середньої освіти. – Харків : Ранок, 2018. – 192 с.). Подано інформативні матеріали з коментарями на допомогу вчителю для підготовки до уроків мистецтва. Проаналізовано творчі завдання в контексті формування ба-
зових життєвих компетентностей учнів через мистецтво.
Видання є складником науково-методичного комплексу (поряд з: Формування мистецьких уподобань учнів основної і старшої школи на уроках та в позаурочний час : монографія / О. А. Комаровська, Н. Є. Миропольська, І. В. Руденко, С. А. Ничкало, І. С. Денисюк; за ред. О. А. Комаровської. – Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2018. – 144 с.)
Для вчителів мистецтва закладів загальної середньої освіти, студентів мистецьких спеціальностей педагогічних закладів вищої освіти, слухачів закладів післядипломної педагогічної освіти.
Для вчителів мистецтва закладів загальної середньої освіти, студентів мистецьких спеціальностей педагогічних закладів вищої освіти, слухачів закладів післядипломної педагогічної освіти.
Рассмотрены исходные позиции использования воспитательного потенциала методического обеспечения курсов «Искусство» в учреждениях общего среднего образования, проиллюстрировано на примере курса Искусство (по учебнику Комаровская О. А., Миропольская Н. Е., Ничкало С. А., Руденко И.В. искусство. Учебник для 10 (11) класса учреждений общего среднего образования. - Харьков: Ранок, 2018. - 192 с.).
Подано информативные материалы с комментариями в помощь учителю для подготовки к урокам искусства. Проанализированы творческие задачи в контексте формирования базовых жизненных компетентностей учащихся через искусство. Издание является частью научно-методического комплекса (наряду с Формирование художественных вкусов учащихся основной и старшей школы на уроках и во внеурочное время: монография / А. А. Комаровская, Н. Е. Миропольская, И. В. Руденко, С. А. Ничкало, И. С. Денисюк; под ред. А. А. Комаровский. - Кропивницкий: Имекс-ЛТД, 2018. - 144 с.)
Для учителей искусства заведений общего среднего образования, студентов художественных специальностей педагогических высших учебных заведений, слушателей учреждений последипломного педагогического образования.
Для учителей искусства заведений общего среднего образования, студентов художественных специальностей педагогических высших учебных заведений, слушателей учреждений последипломного педагогического образования.
The starting positions of using the educational potential of the methodological support of the courses "Art" in the institutions of general secondary education, which are illustrated by the example of the course of Art (based on the textbook Komarovskaya OA, Myropolskaya N. E., Nikolka SA, Rudenko IV Art. The tutorial for the 10 (11) classes of general institutions
secondary education. - Kharkiv: Morning, 2018. - 192 p.).
Informative materials with comments to help the teacher to prepare for art lessons are provided. The author analyzes creative tasks in the context of the formation of the pupils' vital competencies through art.
The publication is an integral part of the scientific and methodological complex (along with: Formation of artistic preferences of pupils of primary and high school during lessons and extra hours: monograph / O. A. Komarovska, N. E. Myopolska, I. V. Rudenko, S. A. Nichkalo, I. S. Denisyuk, edited by O. A. Komarovskaya - Kropivnitsky: Imex-LTD, 2018. - 144 pp.)
For art teachers of institutions of general secondary education, students of artistic specialties of higher educational institutions, students of institutions of postgraduate pedagogical education.
For art teachers of institutions of general secondary education, students of artistic specialties of higher educational institutions, students of institutions of postgraduate pedagogical education.
 
Publisher Імекс-ЛТД
 
Contributor Корнілов, О.М.
Комаровська, О.А.
 
Date 2018
 
Type Teaching Resource
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711638/1/04_%D0%9C%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE_%D1%83_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%80%D1%88_%D1%88%D0%BA_ALL.pdf
- Миропольська, Н.Є., Комаровська, О.А. and Ничкало, Світлана Андріївна (2018) Optimization of the methodological provision of art lessons in a secondary school [Teaching Resource]