Особливості обрунтування концепцій сучасних науково-педагогічних досліджень
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/711338/
|
|
Title |
Особливості обрунтування концепцій сучасних науково-педагогічних досліджень
Features study of the concept modern scientific research and teaching |
|
Creator |
Ничкало, Нелля Григорівна
|
|
Subject |
001.89 Organization of science and scientific work
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
Автором проаналізовано особливості обґрунтування концепцій сучасних науково-педагогічних досліджень. Охарактеризовано нетрадиційні підходи до обґрунтування авторських (індивідуальних), колективних (окремих творчих груп або різних наукових шкіл) дослідницьких концепцій. Доведено, що концепції, поняттєво-термінологічний апарат, етапи наукового пошуку та методи, що використовуються на кожному етапі дослідження, відрізняються, що зумовлюється специфікою наукових напрямів, визначеної мети і завдань, які обґрунтовані кожним дослідником.
The author analyzes the features justify the concepts o f modern scientific and educational research. Characterized by non-traditional approaches to the justification o f copyright (individual) and collective (group or individual creative different schools) research concepts. It is proved that the concept, conceptual and terminological apparatus, stages o f scientific research and the methods used at each stage of the study are different, due to the specific scientific areas defined goals and objectives, which are substantiated by each researcher. |
|
Publisher |
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/711338/1/89.pdf
- Ничкало, Нелля Григорівна (orcid.org/0000-0002-5989-5684 <http://orcid.org/0000-0002-5989-5684>) (2013) Features study of the concept modern scientific research and teaching Педагогічна освіта: історія, технології, педагогічна майстерність, професіоналізм, 1/40 (92). pp. 6-17. ISSN 2078-2128 |
|