Record Details

Оцінювання психомоторики хортингістів для формування їхньої активної життєвої позиції

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/708554/
 
Title Оцінювання психомоторики хортингістів для формування їхньої активної життєвої позиції
Evaluation of psychomotor of hortingists for the formation of their active life position
Оценивание психомоторики хортингистов для формирования их активной жизненной позиции
 
Creator Dihtyarenko, Zoya
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
 
Description У статті „Оцінювання психомоторики хортингістів для формування їхньої активної життєвої позиції“ перелічено психічні процеси, які сприяють удосконаленню, закріпленню на високому (достатньому) рівню психомоторику хортингістів і формуванню активної життєвої позиції; звернено увагу на комплексну батарею методик (складається з 12 окремих тестів, розроблених раніше різними авторами), яку запропонував Н. Вайзман для успішного дослідження психомоторики; описано тренінгові вправи для тренерів
хортингу щодо формування в хортингістів активної життєвої позиції, готовності до захисту Вітчизни та підвищення їхньої психомоторики: „Хортинг і моя сім’я – головне для
мене“, „Мої думки – мої бажання“, „Мені в житті щастить, бо я оптиміст“. Автор статті робить висновки, акцентуючи увагу, що хортингісти повинні щоденно розвивати
морально-вольові, психічні, фізичні якості та дотримуватися етичних правил і настанов юним хортингістам для контролю думок, слів, тіла під час різноманітних життєвих обставинах; тренерам хортингу впроваджувати послідовно ідеомоторне тренування; рівень психомоторної активності та формування активної позитивної життєвої позиції в хортингістів залежить від адаптації їх до тренера, тренувань і взаємодії вихованців між собою, а, отже, педагогу потрібно систематично впроваджувати тренінгові вправи, заняття, семінари, тестування тощо.
In the article „Evaluation of the psychotherapy of hortingists for the formation of their active life position“, listed psychological processes that promote improvement, consolidation at a high (sufficient) level of psychomotor of hortingists and the formation of an active lifestyle; Attention is drawn to the complex battery of techniques (consisting of 12 separate tests, previously
developed by different authors), which N. Weizmann proposed for successful research of psychomotorics; Describes training exercises for Horting trainers on forming active livelihoods in Hortinggists and improving their psychomotor: „Horting and my family is the main thing for me“, „My thoughts are my desires“, „I am happy in my life, because I am an optimist“. The author
concludes, emphasizing that Hortingists should develop morally-volitional, psychic, physical qualities and ethical rules daily and instructed by hortingists to control thoughts, words, and body in various life circumstances; Horting trainers to implement successively ideomotor training; The level of psychomotor activity and the formation of an active positive life position in the Hortingists depends on their adaptation to the coach, the training and interaction of the pupils with each other,
and, consequently, the teacher should systematically implement training exercises, classes, seminars, testing, etc.
В статье „Оценивание психомоторики хортингистов для формирования их активной жизненной позиции“ перечислены психические процессы, которые способствуют совершенствованию, закреплению на высоком (достаточном) уровню психомоторику хортингистов и формированию активной жизненной позиции; обращено внимание на комплексную батарею методик (состоит из 12 отдельных тестов, разработанных ранее различными авторами), которую предложил Н. Вайзман для успешного исследования
психомоторики; описано тренинговые упражнения для тренеров хортинга по формированию в хортингистов активной жизненной позиции, готовности к защите Отечества и повышение их психомоторики: „Хортинг и моя семья – главное для меня“,
„Мои мысли – мои желания“, „Мне в жизни везет, потому что я оптимист“. Автор статьи делает выводы, акцентируя внимание, что хортингисты должны ежедневно развивать морально-волевые, психические, физические качества и соблюдать этические правила и установок юным хортингистам для контроля мыслей, слов, тела во время различных жизненных обстоятельствах; тренерам хортинга внедрять последовательно идеомоторные тренировки; уровень психомоторной активности и формирование активной
позитивной жизненной позиции в хортингистов зависит от адаптации их к тренеру, тренировок и взаимодействия воспитанников между собой, а, следовательно, педагогу
нужно систематически внедрять тренинговые упражнения, занятия, семинары, тестирования и т. п.
 
Publisher Паливода А. В.
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/708554/1/2016%2C%20%D0%A2%D0%9C%D0%A5%2C%20%E2%84%96%206%20%D0%94%D1%96%D1%85%D1%82%D1%8F%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB.pdf
- Dihtyarenko, Zoya (orcid.org/0000-0003-1869-7494 <http://orcid.org/0000-0003-1869-7494>) (2016) Evaluation of psychomotor of hortingists for the formation of their active life position Теорія і методика хортингу (6). pp. 42-51. ISSN ISВN 978-966-437-427-6