Дозвіллєва діяльність як фактор самореалізації студентів в освітньому середовищі закладу вищої освіти
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/713759/
http://www.innovpedagogy.od.ua/4-2-ukr |
|
Title |
Дозвіллєва діяльність як фактор самореалізації студентів в освітньому середовищі закладу вищої освіти
Leisure activity as a factor of students' self-realization in the educational environment of high educational institutions |
|
Creator |
Власенко, Ольга Миколаївна
|
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
378 Higher education. Universities. Academic study 379.8 Leisure |
|
Description |
Автор досліджує проблему самореалізації студентів закладів вищої освіти в процесі дозвіллєвої діяльності розглядає основні складники самореалізації майбутніх фахівців та визначає умови самореалізації студентів у процесі дозвіллєвої діяльності. Автор зауважує про необхідність створення дозвіллєвого середовища закладу вищої освіти як найважливішого чинника соціалізації та повноцінної самореалізації студентської молоді.
The author investigates the problem of students' self-realization at the institutions of higher education in the process of leisure activities, examines the main components of self-realization of future specialists and determines the conditions for self-realization of students in the process of leisure activity. The author observes the need to create a leisure environment for a higher education institution as the most important factor in socialization and full self-realization of student youth. |
|
Publisher |
Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/713759/1/VOM-18-InnPed.pdf
- Власенко, Ольга Миколаївна (orcid.org/0000-0001-7258-2108 <http://orcid.org/0000-0001-7258-2108>) (2018) Leisure activity as a factor of students' self-realization in the educational environment of high educational institutions Інноваційна педагогіка, 2 (4). pp. 95-97. ISSN 2413-1865 |
|