Record Details

ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ІНШОМОВНІЙ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ З ОХОРОНИ КОРДОНУ КРАЇН ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ІНШОМОВНІЙ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ З ОХОРОНИ КОРДОНУ КРАЇН ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ
ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ В ИНОЯЗЫЧНОЙ ПОДГОТОВКЕ СПЕЦИАЛИСТОВ ПО ОХРАНЕ ГРАНИЦЫ СТРАН ЕВРОПЕЙСКОГО СОЮЗА
INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN FOREIGN LANGUAGES TRAINING OF THE BORDER GUARDS IN THE EUROPEAN UNION COUNTRIES
 
Creator Balendr, Andrii V.
Komarnytska, Oksana I.
Bloshchynskyi, Ihor H.
Didenko, Oleksandr V.
 
Subject інформаційно-комунікаційні технології; іншомовна підготовка; фахівці з охорони кордонів; країни Європейського Союзу; дистанційний навчальний курс
информационно-коммуникационные технологии; иноязычная подготовка; специалисты по охране границ; страны Европейского Союза; дистанционный учебный курс
information and communication technologies; foreign language training; border protection specialists; European Union countries; distance learning course
 
Description У статті розкрито розвиток інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в іншомовній підготовці фахівців з охорони кордону країн Європейського Союзу, а саме: використання студентоцентрованого підходу; розвиток комунікативної складової іншомовної підготовки прикордонників із використанням ІКТ; упровадження мобільного навчання (застосування мобільних гаджетів під час навчання); використання технологій доповненої, віртуальної та змішаної реальності. Представлено огляд можливостей використання технологій доповненої, віртуальної та змішаної реальності на основі розроблених Агенцією FRONTEX програмних продуктів: Електронний навчальний курс (ЕНК) «Англійська мова для персоналу пунктів пропуску через державний кордон»; ЕНК на основі технології мобільного навчання (m-learning) для самостійного вивчення англійської мови фахівцями з охорони кордону країн ЄС – «Англійська для прикордонників»; ЕНК «Підготовка фахівців морської охорони на борту судна» з використанням технології VR; навчальний курс з питань проведення опитування незаконних мігрантів на основі технології VR; інтерактивна програма для вивчення фахівцями контролю першої лінії Шенгенського законодавства. Особливу увагу приділено характеристиці змісту, структури та завдань дистанційного навчального курсу «Комунікативний курс англійської мови для професійних потреб прикордонників» на основі веб-платформи Virtual Aula. Розроблений навчальний курс – приклад інноваційного, комунікативного освітнього інструменту для навчання англійської мови, є студентоцентрованим, професійно-орієнтованим та сприяє розвитку професійної іншомовної компетентності персоналу прикордонних відомств. Узагальнення відгуків від учасників курсу свідчить про його ефективність і зростання мотивації до удосконалення навичок комунікативної іншомовної компетентності слухачів, у результаті чого їх середній бал підвищився з 3,92 до 4,11 балів.
В статье раскрыто развитие информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) в иноязычной подготовке специалистов по охране границы стран Европейского Союза, такие как: использование студентоцентрированного подхода; развитие коммуникативной составляющей иноязычной подготовки пограничников с использованием ИКТ; внедрение технологий мобильного обучения (использование мобильных гаджетов во время обучения); использование технологий добавленной, виртуальной и смешанной реальности. Представлен обзор возможностей использования технологий дополненной, виртуальной и смешанной реальности на основе разработанных Агентством FRONTEX программных продуктов: электронный учебный курс (ЭУК) "Английский язык для персонала пунктов пропуска через государственную границу"; ЭУК на основе технологии мобильного обучения (m-learning), для самостоятельного изучения английского языка специалистами по охране границ стран ЕС - «Английский для пограничников»; ЭУК «Подготовка специалистов морской охраны на борту судна» с использованием технологии VR; учебный курс по вопросам проведения опроса незаконных мигрантов на основе технологии VR; интерактивная программа для изучения специалистами контроля первой линии Шенгенского законодательства. Особое внимание уделено характеристике содержания, структуры и задач дистанционного учебного курса «Коммуникативный курс английского языка для профессиональных потребностей пограничников» на основе веб-платформы Virtual Aula. Разработанный учебный курс - пример инновационного, коммуникативного образовательного инструмента для обучения английскому языку, является студентоцентрованным, профессионально-ориентированным и способствует развитию профессиональной иноязычной компетентности персонала пограничных ведомств. Обобщение отзывов участников курса свидетельствует о его эффективности и роста мотивации к совершенствованию навыков коммуникативной иноязычной компетентности слушателей, в результате чего их средний балл повысился с 3,92 до 4,11 баллов.
The article reveals the development of information and communication technologies (ICT) in the foreign languages training of the European Union countries border guards, such as: implementation of the student-centered approach; development of the communicative component of foreign languages training of border guards using ICT; introduction of mobile learning (using of mobile gadgets); the use of augmented, virtual and mixed reality technology. An overview of the possibilities of using augmented, virtual and mixed reality technologies based on the developed by FRONTEX Agency learning tools: An Electronic Training Course (ETC) "English for Personnel of the border crossing points"; ETC on the basis of mobile learning technology (m-learning), English for self-study of EU countries border guards - "English for border guards"; ETC "Training of marine safety specialists on board of a ship" using VR technology; training course on interviewing irregular migrants based on VR technology; interactive program for the first line officers on Schengen law. The content, structure and objectives of the electronic course "Communicative English for Border Guards’ professional use" based on the Virtual Aula web platform has been considered in detail. The training course is an example of an innovative, communicative educational tool for English learning, it is a student-centered, professionally-oriented one and contributes to the development of the professional foreign language competence of the personnel of the border guard authorities. The experience of developing an ETCs for the professional training needs of the border guards in the EU countries provides an opportunity for the specialists in the field of border guards training and education to develop professionally-oriented ETCs according to present-day requirements and common border guard educational standards. Summarizing the responses from the participants of the course shows its effectiveness and students’ motivation to improve their communicative foreign language competence, resulting in their average score increased from 3.92 to 4.11 points.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor


 
Date 2018-10-30
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття
аналіз наукових джерел, педагогічної і психологічної літератури, узагальнення та порівняння – для уточнення змісту основних понять проблеми дослідження; синтез та абстрагування – для розробки навчальних курсів за професійним спрямуванням та обґрунтування
Peer-reviewed Article

рецензируемая статья

 
Format application/pdf
 
Identifier https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/2305
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 67, No 5 (2018); 56-71
Информационные технологии и средства обучения; Vol 67, No 5 (2018); 56-71
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 67, No 5 (2018); 56-71
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 67, No 5 (2018); 56-71
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/2305/1400
 
Rights Copyright (c) 2018 Andrii V. Balendr, Oksana I. Komarnytska, Ihor H. Bloshchynskyi, Oleksandr V. Didenko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0