Record Details

Особливості використання програмування в навчальному процесі бар’єристок

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/27501/
 
Title Особливості використання програмування в навчальному процесі бар’єристок
 
Creator Турлюк, В. М.
Асаулюк, І. О.
 
Subject AZ History of Scholarship The Humanities
 
Description У статті обґрунтовуються основні положення програмування навчально-тренувального процесу бар’єристок. Виявлено, що основою програмування є програмно-цільовий підхід з врахуванням змісту, обcягу, величини навантаження та організації занять з вирішенням основних завдань підготовки спортсмена (задану величину приросту спортивного результату, відповідні зміни в техніко-тактичній підготовленості спортсменок та об’єктивно необхідні для цього зрушення в рівні спеціальної фізичної підготовленості спортсменок-бар’єристок). Визначено головні компоненти провідних завдань та алгоритм програмування тренувального процесу.
З’ясовано, що зміст програмування включає сучасні форми планування навчально-тренувального процесу, системи змагань і відновлення в рамках певного етапу підготовки з відповідними закономірностями і специфічними принципами. Різновидами таких закономірностей є закономірності: адаптації організму, морфофункціональні особливості, взаємозв’язку стану спортсмена та тренувального навантаження, становлення спортивно-технічного майстерності.
Описано технологію програмування системи підготовки спортсменок-бар’єристок, яка ґрунтується на специфічних особливостях побудови навчально-тренувального процесу, що визначають раціональні форми застосування тренувальних навантажень.
Виявлено чинники, які будуть визначальними для ефективного використання програм у процесі підготовки бар’єристок.
З’ясовано, що у безперервному процесі взаємодії тренера і спортсмена програмування є ланкою, що забезпечує не лише обмін вербальною та моторною інформацією, а й управління активною діяльністю спортсмена.
Аналіз наукових досліджень показав, що існують певні теоретико-методичні аспекти програмування тренувального процесу, такі як ієрархічна структура, цільові установки, загальні та спеціальні принципи підготовки, алгоритм у побудові навчально-тренувального процесу, контроль на кожному з етапів, планування співвідношення ЗФП до СФП.
 
Publisher Вінниця
 
Date 2018-05-24
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/27501/1/45.pdf
Турлюк, В. М. and Асаулюк, І. О. (2018) Особливості використання програмування в навчальному процесі бар’єристок. Фізична культура, спорт та здоров'я нації (5). pp. 290-296. ISSN 2071-5285