Record Details

Педагог-дослідник: окреслення дефініції та особливості діяльності

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/27449/
https://doi.org/10.24919/2313-2094.6/38.119575
 
Title Педагог-дослідник: окреслення дефініції та особливості діяльності
 
Creator Бірук, Н. П.
 
Subject LB2300 Higher Education
LC Special aspects of education
 
Description статті проаналізовано вживання дефініції «педагог-
дослідник» і складність її однозначного тлумачення. Розглянуто проблему
одночасного поєднання педагогічної та дослідницької діяльності у шкіль-
ному середовищі. Акцентована увага на наукових підходах, на які має
опиратися педагог вищої школи у своїй професійній діяльності для досяг-
нення позитивних результатів. На основі аналізу наукових джерел описано
рівні втілення педагогом дослідницьких проектів. Проведений діагносту-
вальний етап експериментальної роботи серед представників українських
науково-педагогічних шкіл дав змогу виокремити професійні, дослідницькі
й особистісні групи характеристик педагога-дослідника. Усі категорії
досліджуваних зійшлися на думці, що основними характерними рисами
педагога-дослідника є креативність, професіоналізм і готовність до
самовдосконалення, що і допомогло авторові сформулювати визначення
категорії «педагог-дослідник» та зʼясувати ефективні показники його
професійної діяльності.
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/27449/1/%D0%91%D1%96%D1%80%D1%83%D0%BA_%D0%94%D1%80%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D1%87.pdf
Бірук, Н. П. (2018) Педагог-дослідник: окреслення дефініції та особливості діяльності. Людинознавчі студії: зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка. Серія «Педагогіка» (6/38). pp. 38-48.