Педагог-дослідник: окреслення дефініції та особливості діяльності
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/27449/
https://doi.org/10.24919/2313-2094.6/38.119575 |
|
Title |
Педагог-дослідник: окреслення дефініції та особливості діяльності
|
|
Creator |
Бірук, Н. П.
|
|
Subject |
LB2300 Higher Education
LC Special aspects of education |
|
Description |
статті проаналізовано вживання дефініції «педагог- дослідник» і складність її однозначного тлумачення. Розглянуто проблему одночасного поєднання педагогічної та дослідницької діяльності у шкіль- ному середовищі. Акцентована увага на наукових підходах, на які має опиратися педагог вищої школи у своїй професійній діяльності для досяг- нення позитивних результатів. На основі аналізу наукових джерел описано рівні втілення педагогом дослідницьких проектів. Проведений діагносту- вальний етап експериментальної роботи серед представників українських науково-педагогічних шкіл дав змогу виокремити професійні, дослідницькі й особистісні групи характеристик педагога-дослідника. Усі категорії досліджуваних зійшлися на думці, що основними характерними рисами педагога-дослідника є креативність, професіоналізм і готовність до самовдосконалення, що і допомогло авторові сформулювати визначення категорії «педагог-дослідник» та зʼясувати ефективні показники його професійної діяльності. |
|
Date |
2018
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/27449/1/%D0%91%D1%96%D1%80%D1%83%D0%BA_%D0%94%D1%80%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D1%87.pdf
Бірук, Н. П. (2018) Педагог-дослідник: окреслення дефініції та особливості діяльності. Людинознавчі студії: зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка. Серія «Педагогіка» (6/38). pp. 38-48. |
|