Режим дня як основа формування здоров’я та гармонійного розвитку дітей дошкільного віку у курсі «Вікова фізіологія та валеологія»
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/27400/
|
|
Title |
Режим дня як основа формування здоров’я та гармонійного розвитку дітей дошкільного віку у курсі «Вікова фізіологія та валеологія»
|
|
Creator |
Сорочинська, О. А.
Павлюченко, О. В. Халімончук, Н. О. |
|
Subject |
LB Theory and practice of education
LB2300 Higher Education |
|
Description |
У статті теоретично обґрунтовано проблему дотримання режиму дня як основи формування здоров’я та розвитку дітей дошкільного віку. Проаналізовано сутність понять «режим» та «режим дня». Окреслено основні вимоги до його побудови у дошкільній практиці, та обґрунтовано їх із позиції вікових фізіологічних особливостей розвитку дитячого організму. Відповідно до процесів життєдіяльності дошкільників виокремлено складові режиму дня та здійснено їх детальну характеристику.
|
|
Publisher |
Херсон: Видавничий дім «Гельветика»
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/27400/1/%D1%80%D0%B5%D0%B6%D0%B8%D0%BC%20%D0%B4%D0%BD%D1%8F%202018.pdf
Сорочинська, О. А. and Павлюченко, О. В. and Халімончук, Н. О. (2018) Режим дня як основа формування здоров’я та гармонійного розвитку дітей дошкільного віку у курсі «Вікова фізіологія та валеологія». Зб. наук. праць «Педагогічні науки», 1. pp. 81-86. |
|