Спонсорство як інструмент маркетингу
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/27136/
|
|
Title |
Спонсорство як інструмент маркетингу
|
|
Creator |
Клімова, І. О.
Дударчик, В. |
|
Subject |
H Social Sciences (General)
|
|
Date |
2018-04
|
|
Type |
Conference or Workshop Item
PeerReviewed |
|
Format |
pdf
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/27136/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%94%D1%83%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%87%D0%B8%D0%BA.PDF
Клімова, І. О. and Дударчик, В. (2018) Спонсорство як інструмент маркетингу. In: VIІІ Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.», 24-26 квітня 2018 року, ЖДУ ім І.Франка. |
|