Record Details

Застосування інтелект-карт для підвищення якості та ефективності навчання студентів курсу програмування вищих навчальних закладів

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/712019/
https://appmo.sspu.sumy.ua/
 
Title Застосування інтелект-карт для підвищення якості та ефективності навчання студентів курсу програмування вищих навчальних закладів
Application intellect-cards for improving quality and efficiency of teaching students programming courses of higher education institutions
Применение интеллект-карт для повышения качества и эффективности обучения студентов курса программирования высших учебных заведений
 
Creator Проскура, С.Л.
Литвинова, С.Г.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.09 Organization of instruction
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У даній статті розглядається метод інтелект-карт як засіб для структурування даних у візуальній формі з метою активного їх сприйняття, ефективного запам'ятовування і відтворення.
На сьогодняшний день, виходячи зі стандартів і рекомендацій щодо забезпечення якості вищої освіти в Європейському просторі (ESG - European Standards and Guidelines), зростає актуальність надання якісних освітніх послуг щодо підготовки студента ІТ-спеціальності та формування його компетентностей. Тому, застосування даного метода суттєво впливає на якість та ефективність навчання студентів курсу програмування ІТ-спеціальностей.
В основі методу інтелект-карт лежить асоціативне мислення, візуалізація, цілісне сприйняття, саме так сприймає людський мозок навколишній світ і намагається інформацію цього світу побудувати деревовидно. Тому один з ефективних способів структурування запам'ятовування - це подання матеріалу, який потрібно запам'ятати, у вигляді структури типу «дерево».
Інтелект-карти виступають альтернативою традиційному способу запису конспекту, запам’ятовуванню великих обсягів навчальних відомостей студентом для подальшого використання.
Інтелект-карти - це графічне вираження процесів багатовимірного мислення. Перевага використаня інтелект-карт полягає у пов ’язуванні роботи лівої та правої півкуль головного мозку. Це надає універсальний ключ до розкриття потенціалу, наявного в мозку кожного студента, удосконаленню його інтелектуальних здібностей.
Застосування інтелект-карт стане мотивацією до більш інтенсивного навчання студентів курсу програмування у вищих навчальних закладах.
The following article views the method of intellect-cards as a means of structuring data in a visual form for the purpose of its active perception, efficient remembering and restoration.
Basing on the Standards and Guidelines for quality assurance in Europe (ESG - European Standards and Guidelines), the relevance of providing qualified educational services for training of an IT specialized student andformation of his competences is growing nowadays.Thus the application of this method significantly affects the quality and efficiency of training of the Programming course students in IT specializations.
The basis of the method of intellect-cards is associative thinking, visualization, holistic perception, just like human brain perceives the world and tries to construct the information of this world in a tree-like form.Therefore, one of the effective ways of structuring remembering is submitting the material you need to remember in a structure of a "tree."
Intellect-cards become an alternative to the traditional way of making notes, storing large quantities of educational information by a student for further use.
Intellect-cards are graphically expressed processes of multidimensional thinking. The advantage of using intellect-cards is the possibility to interconnect the work of left and right hemispheres of the brain. It provides us with a universal key to reveal the potential existing in the brain of each student and hens to improvement of his mental abilities.
Application of intellect-cards will appear to be the motivator to a more intensive studying ofprogramming course students of higher educatiol institutions.
В данной статье рассматривается метод интеллект-карт как средство для структурирования данных в визуальной форме с целью активного их восприятия, эффективного запоминания и восстановления.
На сегодняшний день, исходя из стандартов и рекомендаций по обеспечению качества высшего образования в европейском пространстве (ESG - European Standards and Guidelines), возрастает актуальность предоставления качественных образовательных услуг по подготовке студента ИТ-специальности и формирования его компетенций. Поэтому, применение данного метода существенно влияет на качество и эффективность обучения студентов курса программирования ИТ- специальностей.
В основе метода интеллект-карт лежит ассоциативное мышление, визуализация, целостное восприятие, именно так воспринимает человеческий мозг окружающий мир и пытается информацию этого мира построить древовидно. Поэтому один из эффективных способов структурирования запоминания - это представление материала, который нужно запомнить, в виде структуры типа «дерево».
Интеллект-карты выступают альтернативой традиционному способу записи конспекта, запоминанию больших объемов учебных сведений студентом для дальнейшего использования.
Интеллект-карты - это графическое выражение процессов многомерного мышления. Преимущество использования интеллект-карт заключается в связи работы левого и правого полушарий головного мозга. Это дает универсальный ключ к раскрытию потенциала, имеющегося в мозгу каждого студента, совершенствованию его интеллектуальных способностей.
Применение интеллект-карт станет мотивацией к более интенсивному обучению студентов курса программирования высших учебных заведений.
 
Publisher Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/712019/1/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%BA%D1%83%D1%80%D0%B0%D0%A1%D0%9B_%D0%97%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%81%D1%83%D0%B2%D0%86%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%9A%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D1%89%D0%AF%D0%BA%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%D0%9D%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%A1%D1%82%D1%83%D0%B4%D0%92%D0%97%D0%9E.pdf
- Проскура, С.Л. (orcid.org/0000-0002-9536-176X <http://orcid.org/0000-0002-9536-176X>) and Литвинова, С.Г. (orcid.org/0000-0002-5450-6635 <http://orcid.org/0000-0002-5450-6635>) (2017) Application intellect-cards for improving quality and efficiency of teaching students programming courses of higher education institutions Актуальні питання природничо-математичної освіти, 1 (9). pp. 129-137. ISSN 2519-2361