Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми : матеріали всеукраїнської конференції з міжнародною участю (31 травня 2018 року)
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/711461/
|
|
Title |
Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми : матеріали всеукраїнської конференції з міжнародною участю (31 травня 2018 року)
Psychological dimensions of the personal interaction of subjects of educational space in the context of the humanistic paradigm: materials of the All-Ukrainian conference with international participation (May 31, 2018, Kyiv) Психологические аспекты личностного взаимодействия субъектов образовательного пространства в контексте гуманистической парадигмы: материалы Всеукраинской конференции с международным участием (31 мая 2018 года, г. Киев) |
|
Creator |
Інститут психології імені Г.С.Костюка, НАПН України
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education |
|
Description |
У матеріалах Всеукраїнської конференції з міжнародною участю викладено результати досліджень найбільш актуальних проблем особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми. Представлено теоретичні підходи до проблеми, проаналізовано психолого-педагогічні аспекти взаємодії суб’єктів освітнього простору (освітні, вікові, гендерні, психологічна грамотність, взаємодія з дітьми з особливими потребами). Розглянуто завдання психологічної безпеки та психологічного здоров’я учасників особистісної взаємодії, шляхи запобігання деструктивним формам особистісної взаємодії в освітньому просторі. Представлені наукові розробки дослідників будуть корисні психологам та педагогам, як науковцям так і практикам, усім, хто цікавиться проблемами сучасної розвивальної освіти. Матеріали опубліковано в авторській редакції. In materials of an all-Ukrainian conference with international participation, the results of research of the most actual problems of personal interaction of subjects of educational space in the context of the humanistic paradigm are described. The theoretical approaches to the problem are presented, psychological and pedagogical aspects of the interaction of subjects of the educational space (educational, age, gender, psychological literacy, interaction with children with special needs) are analyzed. The problem of psychological safety and health of participants of personal interaction is considered, the ways to prevent destructive forms of personal interaction in the educational space. Presented scientific research will be useful to psychologists and teachers, as for researchers so as for practitioners, for all who are interested in the problems of modern developmental education. The materials are published in the author's wording. В материалах Всеукраинской конференции с международным участием изложены результаты исследований наиболее актуальных проблем личностного взаимодействия субъектов образовательного пространства в контексте гуманистической парадигмы. Представлены теоретические подходы к проблеме, проанализированы психолого-педагогические аспекты взаимодействия субъектов образовательного пространства (образовательные, возрастные, гендерные, психологическая грамотность, взаимодействие с детьми с особыми потребностями). Рассмотрены задачи психологической безопасности и психологического здоровья участников личностного взаимодействия, пути предотвращения деструктивных форм личностного взаимодействия в образовательном пространстве. Представленые научные разработки исследователей будут полезны психологам и педагогам, как ученым так и практикам, всем, кто интересуется проблемами современного развивающего образования. Материалы опубликованы в авторской редакции. |
|
Publisher |
ДП «Інформаційно-аналітичне агентство»
|
|
Contributor |
Максименко, С.Д.
Чепелєва, Н.В. Карамушка, Л.М. Кокун, О.М. Бучма, В.В. Дзюбко, Л.В. Слободяник, Н.В. Шатирко, Л.О. |
|
Date |
2018
|
|
Type |
Book
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/711461/1/%D0%9C%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D0%B8%20%D0%B2%D1%81%D0%B5%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%97%20%20.pdf
Інститут психології імені Г.С.Костюка, НАПН України (2018) Psychological dimensions of the personal interaction of subjects of educational space in the context of the humanistic paradigm: materials of the All-Ukrainian conference with international participation (May 31, 2018, Kyiv) ДП «Інформаційно-аналітичне агентство», м.Київ, Україна. ISBN 978-617-571-157-6 |
|