Відкритий дистанційний курс «Куратор змісту»: практичний досвід
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/711466/
https://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/898 |
|
Title |
Відкритий дистанційний курс «Куратор змісту»: практичний досвід
Open distance learning course “Curator of content”: experience |
|
Creator |
Главчева, Ю.М.
Кухаренко, В.М. |
|
Subject |
004.77 General networking applications and services
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques ) 37.09 Organization of instruction |
|
Description |
Мета дослідження – аналіз досвіду НТУ «ХПІ» з проведення відкритого дистанційного курсу «Куратор змісту». Завдання дослідження: навчання інформаційного фахівця нового напрямку – куратора змісту або мережевого інформаційного аналітика. Об’єкт дослідження: відкритий дистанційний курс «Куратор змісту». Предмет дослідження: практичний досвід із проведення відкритого дистанційного курсу «Куратор змісту». Використані методи дослідження: аналіз державних стандартів, статистичних даних та наукових публікацій. Результати дослідження. У компетенції куратора змісту входять навички використання пошукових та інформаційних сервісів для агрегації, фільтрації, зберігання, обробки та розповсюдження інформації. Курс розвивається, удосконалюється з урахуванням розвитку інформаційних технологій та різноманітних областей використання: освіта та наука (забезпечення професійної, педагогічної та технологічної діяльності викладача), бізнес (маркетинг), бібліотечна справа, інше. Висновки: велика кількість бажаючих навчатися на курсі підтвердила актуальність його теми.
Research goal: to analyze of the experience of STU “KhPI” on carrying out of Open distance learning course. Research objectives: to teach the information specialist of the new direction – “Curator of content” or Network information analyst. Object of research: Open distance learning course "Curator of content". Subject of research: the experience of on carrying out of Open distance learning course "Curator of content". Research methods used: analysis of state standards, statistics and publications. Results of the research. The competence of such specialist includes the skills of search and information services for aggregation, filtering, storage, processing and distribution of information. The course has to develop, improve, takes into consideration the development of information technology and various application areas: education and science (support of vocational, educational and technological activity of academicians), business (marketing), librarianship and others. Conclusions: the relevance of subject of course is testified by a great number of those who wish to study the course. |
|
Publisher |
Видавничий центр ДВНЗ «Криворізький національний університет»
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/711466/1/167-171_GlavchevaKukharenko.pdf
- Главчева, Ю.М. and Кухаренко, В.М. (2015) Open distance learning course “Curator of content”: experience Новітні комп’ютерні технології. Спецвипуск «Хмарні технології в освіті» (13). pp. 167-171. ISSN 2309-1460 |
|