Вимоги до професійного розвитку педагогічних працівників сектору професійної освіти і навчання у Великій Британії
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/707798/
|
|
Title |
Вимоги до професійного розвитку педагогічних працівників сектору професійної освіти і навчання у Великій Британії
Demands to VET teachers development in Great Britain |
|
Creator |
Леу, Сніжана Олексіївна
|
|
Subject |
374 Education and training out of school. Further education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics |
|
Description |
У Великій Британії вимоги до професійного рівня та розвитку педагогічних працівників сектору професійної освіти і навчання відрізняються не лише за рівнями освіти, а й за територіальними критеріями. Тому в тезах представлено стислий аналіз вимог до професійного рівня викладачів сфери професійної освіти і навчання у Великій Британії, який свідчить, що педагог має володіти комплексом професійних якостей, знань, умінь та навичок, які гарантують виконання професійних функцій на високому рівні.
In Great Britain the demands to VET teachers development differ not only by levels but the teritory criteria too. Thus, the thesis represents the analysis to VET teachers' professional level in Great Britain. It means that a teacher has to have the complex of professional qualities, knowledge and skills to assure professional functions on high level. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/707798/2/ToT_LEU.pdf
- Леу, Сніжана Олексіївна (orcid.org/0000-0001-8616-1005 <http://orcid.org/0000-0001-8616-1005>) (2017) Demands to VET teachers development in Great Britain In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта – 2017: освітні трансформації у контексті європейської інтеграції і глобалізації, 15-16 червня 2017 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 2-3. ISBN 978-966-644-365-9 |
|