Інноваційні технології професійного навчання фахівців у сфері публічного управління та адміністрування освіти
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/710987/
http://ipk.edu.ua/krugli_stoli/materials/ |
|
Title |
Інноваційні технології професійного навчання фахівців у сфері публічного управління та адміністрування освіти
Innovative technologies of professional training of specialists in the field of public administration and administration of education Инновационные технологии профессионального обучения специалистов в сфере публичного управления и администрирования образования |
|
Creator |
Супрун, В'ячеслав Васильович
|
|
Subject |
35 Public administration. Government.
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
Розвиток системи післядипломної освіти, провадження інноваційних технологій професійного навчання фахівців у сфері публічного управління та адміністрування освіти розглядається як складний багатоаспектний процес, спрямований на вирішення комплексу проблем соціального, правового й функціонального характеру, що має відбуватися на засадах персоналізованого підходу на основі нормативного, структурного, організаційного, методичного, інформаційного, кадрового, матеріально-технічного, технологічного та фінансового забезпечення, а також системного оновлення змісту, форм, методів і системи оцінювання результатів навчання.
The development of the system of postgraduate education, the implementation of innovative technologies for vocational training of specialists in the field of public administration and education administration is considered as a complex multidimensional process aimed at solving a complex of social, legal and functional problems that should take place on the basis of a personalized approach based on normative, structural, organizational , methodological, informational, personnel, material, technical, technological and financial support, and such the same system of updating content, forms, methods and system of evaluation of learning outcomes. Развитие системы последипломного образования, внедрения инновационных технологий профессионального обучения специалистов в сфере публичного управления и администрирования образования рассматривается как сложный многоаспектный процесс, направленный на решение комплекса проблем социального, правового и функционального характера,который осуществляется благодаря персонализированному подходу на основе нормативного, структурного, организационного, методического, информационного, кадрового, материально-технического, технологического и финансового обеспечения, а также системного обновления содержания, форм, методов и системы оценивания результатов обучения. |
|
Publisher |
ІПК ДСЗУ
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/710987/1/%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D0%B8%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%86%D0%9F%D0%9A%20%D0%A1%D0%A3%D0%9F%D0%A0%D0%A3%D0%9D%20%D0%92.%D0%92..pdf
- Супрун, В'ячеслав Васильович (2018) Innovative technologies of professional training of specialists in the field of public administration and administration of education In: Проблематика процесу децентралізації надання послуг в об’єднаних територіальних громадах : збірник матеріалів круглого столу, Київ, 18 квітня 2018 року ІПК ДСЗУ, м. Київ, Україна, pp. 169-173. |
|